Arbeids- og kompetanseområde
Idar Mestad er førsteamanuensis i naturfagdidaktikk og knytta til campus Bergen. Han har ein PhD om utforskande arbeidsmåtar i naturfag, og han underviser fysikk, fysikkdidaktikk og naturfagdidaktikk ved grunnskolelærerutdanninga, både på syklus 1 og syklus 2.
Han er leiar i arbeidspakke 4 i NFR-prosjektet Teacher Research Literacy for Science Teaching (TRELIS). Her er målet å utvikle forskingsbaserte utforskande aktivitetar i naturfaglærarutdanninga. Han er og med som forskar i Bergen Kommune sitt FINNUT-prosjekt ARGUMENT.
Idar Mestad har vore tilsett som lærar i ungdomsskulen og i Vidaregåande skule i til saman 14 år der 12 av desse er i på ungdomsskuletrinnet.
Roller og verv
Medleiar i forskingsgruppa Science, Arguments and Arts for Future-making Education (SAAFE).
2017-2020: Leiar for Nasjonalt Nettverk for Naturfagudanning, NNN
2022- : Medleiar i nettverksgruppa TEGN, Treffpunkt for Grunnskulelærerutdanning i Norge.
2022- : Koordinator for masterutdanning grunnskulelærarutdanning naturfag, campus Bergen
- GLU 1-7, 5-10, Naturfag 1 og 2 (fysikkdel)
- Videreutdanning naturfag 1 og 2, KfK, 1-7 (barnetrinnet)
- Master i didaktiske praksiser i matematikk og naturfag, Videreutdanning master for grunnskulelærarar
- GLU, Master Naturfag
- Utforskande dialog knytta til praktisk arbeid
- Sosiovitenskapelege kontroversar
- Argumentering i naturfag
- Forskingsbasert utforskande arbeidsmåtar i lærarutdanninga
- FOU-oppgåva og Masteroppgåva i Grunnskulelærarutdanninga