Arbeids- og kompetanseområde
Eg har ein ph.d. i norsk språk og språkdidaktikk, og arbeidsfeltet mitt er særleg knytt til språk(opp)læring, språkdidaktikk, språkforvaltning, språkideologiar og språkhaldningar. Eg har arbeidd mykje med unge sine skriftspråksval, med særleg fokus på vilkåra for brukarane av nynorsk.
Underviser i
- Den fyrste lese- og skriveopplæringa
- Den andre skriveopplæringa
- Grammatikk
- Norsk som andrespråk
- Språkdidaktikk
- Vitskapsteori og metode
Forskar på
- Språkpolitikk og språkforvaltning
- Språkdidaktikk og språk(opp)læring
- Sosiolingvistikk
Forskargrupper
- MGBNO101, Norsk 1, emne 1 - Begynnaropplæringa, 24/25, emneansvarlig
- MGBNO301, Norsk 2, emne 1 - Språk, kultur og litteratur 1, 24/25, emneansvarlig
- MGBNO401, Norsk 2, emne 2 - Språk, kultur og litteratur 2, 24/25
- MGUNO503, Norsk 3, emne 3 - Prosjektførebuande emne, 24/25, emneansvarlig
- MGUNO550, Norsk 3, emne 4 - Masteroppgåve, 24/25
- MGUPE101, Pedagogikk og elevkunnskap, emne 1 - Lærarrolla og elevane si læring og utvikling, 24/25
- MPUV550A, Spesialpedagogikk - Masteroppgåve, 24/25
- NOB801N, Norsk 1, emne 1 - Norsk i begynnaropplæringa, 24/25
- NOB802N, Norsk 1, emne 2 - Norsk på mellomsteget , 24/25
- NORU802N, Norsk 1, emne 2 - Litteratur- og tekstkunnskap, 24/25
Publikasjonar
-
Conditions for Nynorsk language use - The role of capacity, opportunity, and desire in the maintenance of Nynorsk among Norwegian adolescents
-
Språkskifte og språkbevaring på norsk: Elevar sine val av skriftspråk på ungdomstrinnet
-
Skulen som språkplanleggar: Kva seier ungdomsskuleelevar om vilkåra for å læra nynorsk som hovudmål?
-
Repetisjonens kunst i dekontekstualisert språkdidaktikk: Ein fokusgruppestudie av lærarar på nynorskskular
-
Danningsperspektiv på språkskifte