Arbeids- og kompetanseområde
Eg er utdanna lektor i norsk og historie og har ein ph.d. i sosiolingvistikk. Eg er oppteken av sosiale og samfunnsstrukturelle vilkår for språkbruk og språkval, og eg har særleg arbeidd med språkforvaltning, språkpolitikk, språklege rettar, språkideologiar og språkhaldningar.
Eg leiar forskargruppa Lesing, skriving og språkutvikling (LSS) og er medlem av det språkpolitiske utvalet ved HVL.
Underviser i
- Norsk
- Vitskapsteori og metodologi
- Språk og språkdidaktikk
Forskar på
- Sosiolingvistikk
- Språkpolitikk og språkforvalting
- Norskdidaktikk
Forskargrupper
Lesing, skriving og språkutvikling (LSS)
Språk og samfunn
- BSSN801, Barns språkutvikling og språkæring, nettbasert, 24/25
- MGBNO301, Norsk 2, emne 1 - Språk, kultur og litteratur 1, 24/25
- MGBNO401, Norsk 2, emne 2 - Språk, kultur og litteratur 2, 24/25
- MGBNO550, Norsk 3, emne 4 - Masteroppgåve, 24/25
- MGUNO503, Norsk 3, emne 3 - Prosjektførebuande emne, 24/25, emneansvarlig
- MGUNOR302, Norsk på ungdomssteget 1: Språk, kultur og historie, 24/25
- MGUNOR402, Norsk på ungdomssteget 2: Litteratur, kultur og historie, 24/25
- NOB801N, Norsk 1, emne 1 - Norsk i begynnaropplæringa, 24/25
- NOB802N, Norsk 1, emne 2 - Norsk på mellomsteget , 24/25
- NORU801N, Norsk 1, emne 1 - Språk- og tekstkunnskap, 24/25
- NORU802N, Norsk 1, emne 2 - Litteratur- og tekstkunnskap, 24/25
Publikasjonar
-
Kommunal språkpolitikk. Prestisjeplanlegging som nynorskfremjing.
-
Nynorsk i livsløpet
-
Language policy for minoritised languages in Norway: the cases of Nynorsk and Sámi
-
Walking tour methodology in the study of schoolscapes
-
Språkpolitikk for minoriserte språk i Noreg: nynorsk og samisk
Laster...