Arbeids- og kompetanseområde
Eg er utdanna barnehagelærar, har mellom- og hovudfag i barnehagepedagogikk og doktorgrad i utdanningsvitskap. På HVL arbeider eg som førsteamanuensis og administrer og underviser i ulike klassar og emner på barnehagelærarutdanninga og på master i barnehagekunnskap. Eg rettleiar bachelor-, master- og PhD- kandidatar, og eg er FOU-koordinator i lærarutdanningbarnehageprosjektet og forskingsgruppeleiar for "Kvardagsliv i barnehagen". Forskinga mi er retta mot barnehage og barnehagelærarutdanninga, og eg er spesielt interessert i å undersøke koplinga mellom bevegelse og danning, interaksjonar og samskaping.
Underviser i
- Pedagogikk, spesielt knytt til leik, barns sjølvutvikling og kompetanseutvikling i personalgrupper
Forskar på
- Barn, barnehage, bevegelse og danning
- Barnehagelærarutdanning, studentar, lærarar, verkstad og samskaping
- Barn som samskapande medborgarar
Forskargrupper
- Kvardagsliv i barnehagen (KiB)
- BARNkunne, forskingsområde 1: Studier av barnehagen som en arena for danning
- Barnehagen som (ut)danningsarena - barns, studenters og læreres aktivitet
Publikasjonar
-
Avlogget - også i barnehagen?
-
Barnehagelærarar si forståing av rettleiing etter kollektiv vidareutdanning i eigen barnehage
-
Lærarrolla i barnehagelærarutdanninga - tradisjonalist eller samskapar?
-
Erfaringer fra FOU-samarbeid med fire lærerutdanningsbarnehager ved Høgskulen på Vestlandet (Pilotperioden, 2021-2024)
-
Workshops in Early Childhood Teacher Education in Norway
-
Teaching Roles and Transformative Learning through Workshops in Early Childhood Teacher Education in Norway
-
Success of and barriers to workshop methodology: Experiences from Exploration and Pedagogical Innovation Laboratories (EX-PED-LAB)
-
Knowledge about research and facilitation of co-creation with children. Protocol for the article “scoping review of research about co-creation with children”
-
Norwegian ECEC teachers' play practices with children aged 2-3 years
-
Lærarrolla i utdanningsverkstad
-
Barnehagelærarars leikepraksisar med barn i alderen 2-3 år, i lys av teorien om praksisarkitektur
-
Uteleik og barns trivsel, utvikling og læring
-
Teachers’ interactions with children in micro-level transitions in Norwegian preschools
-
Practice architecture of Norwegian ECEC teachers' interactions in play with children aged 2-3 years
-
Kvalitet i samspelet mellom personale og barn i norske barnehagar
-
Kva kompetanser treng barnehagelæreren i framtidas barnehage?
-
Kompetanseheving i barnehagen: Everything. Everywhere. All at once?
-
Hva kjennetegner samspillet mellom ansatte og barn i norske barnehager?
-
Samanhengen mellom størrelse på barnehagar og kvalitet
-
Leiken - barnas domene?
-
Quality in the interactions between children and staff in context of play.
-
Expanding or limiting the space of opportunity - Preschool teachers´ interactions with children in transition situations.
-
Kvalitet i samspelet mellom barn og personale i norske barnehagar
-
Kjære barnehagelærere - stå opp for den kunnskapen dere har
-
Fem år gamle barn i bevegelse på barnehagens leikeplass. Eit blikk på samanhengen mellom barns bevegelsesmoglegheiter og danningsprosessar
-
Quality in the interaction between staff and children in Norwegian kindergartens observed with ECERS-R
-
Dynamical forms of vitality: An exploration of preschool teachers` interaction with children in transitions
-
The moment of play and movement
-
Fysisk aktiv leik
-
Kjensla av leikeplassen
-
Visste du at bevegelsen og augneblikket kan vere viktig for barns moglegheiter til å bli inkluderte i leik?
-
The association between preschool quality and objectively assessed physical activity among Norwegian preschoolers
-
The moment of play and movement: A qualitative study of children`s playful shared movements.
-
Kjensla av leikeplassen. Ei kvalitativ undersøking av fem år gamle barn sine bevegelsespraksisar i barnehagen.
-
Barna møter mobilt materiale i bevegelsesleik
-
Fysisk aktivitet og kvalitet i barnehagen. Samanheng mellom barnehagekvalitet og objektivt målt fysisk aktivitetsnivå.
-
Når barna møter leikeplassen - eit kjønnsperspektiv på barnas rørslemoglegheiter
-
Children`s Embodied Experiences on the Preschool Playground
-
"Det gjer eg ikkje ...". Barns rørsleutfordringar på barnehagens leikeplass.
-
Children`s embodied experiences in the preschool playground. A phenomenological approach.
-
Språkmiljø i barnehagen - reproduksjon av ulikhet?
-
"Risk" and Physcial Activity in ECEC
-
Innledning
-
Utviklingsarbeid og faglighet i barnehagen
-
Lek som ramme for barns identitetsdanningsprosesser : en casestudie av fire femåringer i barnehagen
-
Faglighet i barnehagen
-
Literacy Activities in Preschool
-
Barnehagens språkmiljø som kvalitetsindikator
-
Language Environment as a Quality Indicator in Norwegian Preschools
-
Emergent Literacy Environment as a Quality Indicator in Norwegian Preschools
-
Arbeid med lokalt utviklingsarbeid som faktor i studentane si utvikling som pedagogiske leiarar
-
Læringsbegrepet i barnehagens læreplaner
-
Sogndal: UTEstedet uten friluftsbarnehage
-
"What did you learn in pres-school today?" Om læringsbegrepet i rammeplanen
-
Samarbeid som drivkraft : framtidsretta førskulelærarutdanning
-
Hva skal barnehagen være for de yngste barna?
-
Eittåringen møter barnehagen
-
Eittåringen møter barnehagen
-
Førskulelærarstudentar si profesjonelle identitetsdanning
-
Om studentenes prosess i valg av problemstilling til bacheloroppgaven
-
Møtet mellom student og øvingslærar som arena for utvikling av didaktisk fagkompetanse