Arbeids- og kompetanseområde
Eg er tilsett ved bachelorutdanninga i vernepleie ved Campus Sogndal. Tidlegare frå 1996 til og med 2012 ved Campus Førde og bachelorutdanninga i sjukepleie. Eg underviser i kunnskapsbasert praksis og helsefaglege tema. Har emneansvar for emnet Bacheloroppgaven, rettleiar på både bacheloroppgåver og masteroppgåver. Sjukepleiar frå 1989, mastergrad i pedagogikk 2006, vidareutdanning i sårbehandling frå England i 2005. Flipped Classroom frå Utah University 2015. Førstelektor fra mai 2017. Er for tida pådrivar for kollegarettleiing ved vernepleie. Har du lyst å høyra meir om det kan du sjå videoen : Kollegaveiledning: korleis komme i gang med ein praksis som varar over tid ?
Underviser i
- Kunnskapsbasert praksis. Helsefaglege emne. Litteraturstudie som metode.
Forskar på
Formativ vurdering. Kollegabasert fagfellevurdering. Zoom fatigue. Studenter med Autisme/ADHD sine erfaringer med høgare utdanning.
Forskargrupper
- VPD100, Vernepleie, fag og profesjon, Høst 2024
- VPDP200, Helse, miljø og omsorgspraksis , Høst 2024
- VPL100, Vernepleie, fag og profesjon, Høst 2024
- VPL120, Mennesket si utvikling og læring i eit livsløpsperspektiv , Høst 2024
- VPL210, Helsefremming og helsehjelp , Høst 2024
- VPL390, Bacheloroppgave , Vår 2025, emneansvarlig
- VPL390, Bacheloroppgave , Høst 2024, emneansvarlig
Publikasjonar
-
Kollegaveiledning i praksis
-
Foreldre til barn med autismespekterforstyrringar sine erfaringar kring samarbeid mellom skule og heim
-
Formativ vurdering, korleis kan det gjennomførast ?
-
Flipped Classroom eller omvendt undervisning. Kva er det ? Eit eksempel frå undervisning i kunnskapsbasert praksis.
-
Protocol: Approaches for dialogic formative feedback and their outcomes in higher education; a scoping review