Assisterande instituttleiar
Ingrid Arnesen Råheim Grønsdal
- Prosjektleiar for NFR-prosjektet DigiSus: Utvikling av berekraftige praksisar for digital teknologibruk innan språk og estetiske fag i barnehage/Building Sustainable Digital Practices in Kindergarten Literacy and Arts Programmes (2017-2021)
Publikasjonar
-
Korleis går dei yngste i barnehagen i dialog med ein installasjon, der foto og film er ein integrert del av materiale?
-
Developing a model for investigating and initiating sustainable digital practices in kindergartens
-
God bruk av digital teknologi i barnehagen? Erfaringar frå NFR-prosjektet DigiSus ved HVL om digital kompetanseutvikling i samarbeid med praksisfeltet
-
Paper 2: The Empty Book experience: How can sustainable digital practices be developed and shaped in such a way that they contribute meaningfully to the overarching goals of kindergarten pedagogies?
-
Paper 3: Implementing sustainable digital practices in kindergartens: Balancing technologies’ usefulness and ease of use?
-
Digital kompetanseutvikling i praksis? Erfaringar frå NFR-prosjektet DigiSus ved HVL om digital kompetanseutvikling i samarbeid med praksisfeltet
-
Paper 1: What are important characteristics of sustainable digital practices in kindergartens?
-
“Koffor lagar boka lyd?» Digital teknologi som opning og lukking av samspel mellom menneske og materiale i ein kollektiv estetisk læreprosess i barnehagen
-
Bakgrunn, kartlegging og progresjon i DigiSus-prosjektet
-
Erfaringar med å skapa musikalske uttrykk og inntrykk gjennom DigiSus-teknologi?
-
Visste du at skjermfri sanseteknologi kan vere ein impuls til estetiske opplevingar i barnehagen?
-
Kva kan vera berekraftig digital praksis og korleis utvikla kompetanse som støttar det?
-
DigiSus - (creating) creative sustainable digital practices in Kindergartens
-
Evalueringsseminar med presentasjonar av prosjektutviklingar i DigiSus
-
Erfaringar frå arbeidet med forskingsprosjektet DigiSus: Presentasjon og spørsmål, Stord Kommune
-
Digital kompetanse i arbeid med språk og estetiske fag i barnehagen: Dei vaksne sitt perspektiv
-
DigiSus: A competence project for Building Sustainable Digital Practices in Kindergarten Literacy and Arts Programmes
-
Kindergarten practitioner reports: Making magic with Makey Makey,- possibilities and challenges when working with young children
-
”Kjekt å ha!”: læraroppfatningar av praktiske og estetiske fag på barnesteget i grunnskulen
-
Skolefagundersøkelsen 2011 Praktiske og estetiske fag på barnesteget i norsk grunnskole
-
Gendering in Music Teacher Practices: What is the role of Technology in specific practises?
-
Patterns of music teacher practises in primary schools: The impact of gender
-
Primary Arts and Physical Education in Norwegian Schools: A gender perspective
-
Posisjonen til dei praktiske og estetiske faga i grunnskulen på 1.-7. trinn
-
Benefits and challenges by mixed methods - an approach to do research on music teachers
-
ICT in music education in Norwegian secondary shools
-
Music teachers’ conceptions of the computers’ role in their classroom practice
-
What elements of bildung can be identified in aesthetic and creative learning practises with digital music technology?
-
Music teacher practise orientations and efficient integration of computer technology: Only for creative teachers?
-
Finding pots of gold without getting lost in the woods? Teacher strategies for teaching music with computers
-
Music teacher practise orientations and efficient integration of computer technology: Only for creative teachers?
-
Musikk: musikkundervisninga på ungdomstrinnet og bruk av IKT - eit tenleg instrument for heile musikkfaget?
-
Skolefagsundersøkelsen 2009: Utdanning, skolefag og teknologi
-
Digital arenas in music education: Framing artistic and educational learning and practices?
-
Pupils and their digital tools: Pedagogical challenges
-
Internet-based Creative Music Education/Educación musical creativa, basada en Internet
-
Integrando la Música en la Escuela