Assisterande instituttleiar

Ingrid Arnesen Råheim Grønsdal

Forskar på
  • Prosjektleiar for NFR-prosjektet DigiSus: Utvikling av berekraftige praksisar for digital teknologibruk innan språk og estetiske fag i barnehage/Building Sustainable Digital Practices in Kindergarten Literacy and Arts Programmes (2017-2021)
Forskargrupper

Publikasjonar

  • Korleis går dei yngste i barnehagen i dialog med ein installasjon, der foto og film er ein integrert del av materiale?

    Borgenvik, Katrine, Grønsdal, Ingrid A. R., Fjellanger, Liv Ingrid (2023)
  • Developing a model for investigating and initiating sustainable digital practices in kindergartens

    (2023)
  • God bruk av digital teknologi i barnehagen? Erfaringar frå NFR-prosjektet DigiSus ved HVL om digital kompetanseutvikling i samarbeid med praksisfeltet

    (2022)
  • Paper 2: The Empty Book experience: How can sustainable digital practices be developed and shaped in such a way that they contribute meaningfully to the overarching goals of kindergarten pedagogies?

    Borgenvik, Katrine, Aksnes, Kirsti, Hansen, Hannah Belsvik, Fjellanger, Liv Ingrid, Grønsdal, Ingrid A. R., Vangsnes, Vigdis (2021)
  • Paper 3: Implementing sustainable digital practices in kindergartens: Balancing technologies’ usefulness and ease of use?

    Fjellanger, Liv Ingrid, Grønsdal, Ingrid A. R., Vangsnes, Vigdis, Aksnes, Kirsti, Borgenvik, Katrine, Hansen, Hannah Belsvik (2021)
  • Digital kompetanseutvikling i praksis? Erfaringar frå NFR-prosjektet DigiSus ved HVL om digital kompetanseutvikling i samarbeid med praksisfeltet

    (2021)
  • Paper 1: What are important characteristics of sustainable digital practices in kindergartens?

    Hansen, Hannah Belsvik, Fjellanger, Liv Ingrid, Borgenvik, Katrine, Grønsdal, Ingrid A. R., Aksnes, Kirsti, Vangsnes, Vigdis (2021)
  • “Koffor lagar boka lyd?» Digital teknologi som opning og lukking av samspel mellom menneske og materiale i ein kollektiv estetisk læreprosess i barnehagen

    Fjellanger, Liv Ingrid, Borgenvik, Katrine, Grønsdal, Ingrid A. R., Hansen, Hannah Belsvik (2020)
  • Bakgrunn, kartlegging og progresjon i DigiSus-prosjektet

    (2020)
  • Erfaringar med å skapa musikalske uttrykk og inntrykk gjennom DigiSus-teknologi?

    (2020)
  • Visste du at skjermfri sanseteknologi kan vere ein impuls til estetiske opplevingar i barnehagen?

    (2020)
  • Kva kan vera berekraftig digital praksis og korleis utvikla kompetanse som støttar det?

    Grønsdal, Ingrid A. R., Espeland, Magne (2020)
  • DigiSus - (creating) creative sustainable digital practices in Kindergartens

    Aksnes, Kirsti, Grønsdal, Ingrid A. R., Ruthmann, Steven Alexander (2019)
  • Evalueringsseminar med presentasjonar av prosjektutviklingar i DigiSus

    Borgenvik, Katrine, Fjellanger, Liv Ingrid, Hansen, Hannah Belsvik, Aksnes, Kirsti, Grønsdal, Ingrid A. R. (2019)
  • Erfaringar frå arbeidet med forskingsprosjektet DigiSus: Presentasjon og spørsmål, Stord Kommune

    (2019)
  • Digital kompetanse i arbeid med språk og estetiske fag i barnehagen: Dei vaksne sitt perspektiv

    Grønsdal, Ingrid A. R., Borgenvik, Katrine, Fjellanger, Liv Ingrid, Aksnes, Kirsti, Hansen, Hannah Belsvik, Espeland, Åsmund, Vangsnes, Vigdis, Espeland, Magne (2019)
  • DigiSus: A competence project for Building Sustainable Digital Practices in Kindergarten Literacy and Arts Programmes

    (2018)
  • Kindergarten practitioner reports: Making magic with Makey Makey,- possibilities and challenges when working with young children

    Grønsdal, Ingrid A. R., Rio, Martin Stensaker, Odland, Maren Tislevoll, Helland, Mariann Lie, Raa, Ingrid Dalland (2018)
  • ”Kjekt å ha!”: læraroppfatningar av praktiske og estetiske fag på barnesteget i grunnskulen

    Aadland, Helga, Espeland, Magne, Grønsdal, Ingrid A. R., Arnesen, Trond Egil, Sømoe, Kjetil (2014)
  • Skolefagundersøkelsen 2011 Praktiske og estetiske fag på barnesteget i norsk grunnskole

    Espeland, Magne, Arnesen, Trond Egil, Grønsdal, Ingrid A. R., Holthe, Asle, Sømoe, Kjetil, Wergedahl, Hege, Aadland, Helga (2013)
  • Gendering in Music Teacher Practices: What is the role of Technology in specific practises?

    (2013)
  • Patterns of music teacher practises in primary schools: The impact of gender

    (2013)
  • Primary Arts and Physical Education in Norwegian Schools: A gender perspective

    Grønsdal, Ingrid A. R., Arnesen, Trond Egil, Sømoe, Kjetil (2013)
  • Posisjonen til dei praktiske og estetiske faga i grunnskulen på 1.-7. trinn

    Aadland, Helga, Arnesen, Trond Egil, Grønsdal, Ingrid A. R., Sømoe, Kjetil (2012)
  • Benefits and challenges by mixed methods - an approach to do research on music teachers

    (2012)
  • ICT in music education in Norwegian secondary shools

    (2012)
  • Music teachers’ conceptions of the computers’ role in their classroom practice

    (2011)
  • What elements of bildung can be identified in aesthetic and creative learning practises with digital music technology?

    (2011)
  • Music teacher practise orientations and efficient integration of computer technology: Only for creative teachers?

    Espeland, Magne, Grønsdal, Ingrid A. R. (2010)
  • Finding pots of gold without getting lost in the woods? Teacher strategies for teaching music with computers

    (2010)
  • Music teacher practise orientations and efficient integration of computer technology: Only for creative teachers?

    Grønsdal, Ingrid A. R., Espeland, Magne (2010)
  • Musikk: musikkundervisninga på ungdomstrinnet og bruk av IKT - eit tenleg instrument for heile musikkfaget?

    Grønsdal, Ingrid A. R., Espeland, Magne (2010)
  • Skolefagsundersøkelsen 2009: Utdanning, skolefag og teknologi

    Vavik, Lars Ingebrigt, Andersland, Svein, Arnesen, Trond Egil, Arnesen, Thomas, Espeland, Magne, Flatøy, Ingunn, Grønsdal, Ingrid Arnesen Råheim, Fadnes, Per, Sømoe, Kjetil, Tuset, Gry Anette (2010)
  • Digital arenas in music education: Framing artistic and educational learning and practices?

    Espeland, Magne, Grønsdal, Ingrid A. R., Andersen, Vidar (2007)
  • Pupils and their digital tools: Pedagogical challenges

    (2006)
  • Internet-based Creative Music Education/Educación musical creativa, basada en Internet

    Grønsdal, Ingrid A. R., Espeland, Magne (2006)
  • Integrando la Música en la Escuela

    Grønsdal, Ingrid A. R., Tvedten, Torger (2006)