Høgskulelektor

Liv Ingrid Fjellanger

Arbeids- og kompetanseområde

Pedagogikk på barnehagelærarutdanninga 

Vidareutdanning i læringsmiljø og pedagogsik leiing 

Vidaerutdanning i profesjonsretta veiledning for barenhage og skule 

Underviser i
  • Underviser i pedagogikk 
Forskar på
  • «Utvikling av berekraftige praksisar for digital teknologibruk innan språk og estetiske fag i barnehage
  • Delprosjekt 1: Koherens: Profesjonssamtalen i barnehagelærerutdanningen Delprosjekt 2: Koherens: Frå student til profesjonsutøver
Forskargrupper

Publikasjonar

  • Korleis går dei yngste i barnehagen i dialog med ein installasjon, der foto og film er ein integrert del av materiale?

    Borgenvik, Katrine, Grønsdal, Ingrid A. R., Fjellanger, Liv Ingrid (2023)
  • Didaktikk og læreplantenking som ein integrert del av leiinga i profesjonsutøving i barnehagen

    (2023)
  • Digitalisering i barnehagen: Tidlig opplæring og dømmekraft

    (2023)
  • Forsking og utvikling i samarbeid med Høgskulen på Vestlandet og lærarutdanningsbarnehage. Forsking og Utvikling – to sider av samme sak?

    (2023)
  • Korleis forstår me medverknadsomgrepet? Og korleis kan dei yngste barna få medverka i barnehagekvardagen?

    (2023)
  • Korleis forstår me medverknadsomgrepet i barnehagen? eit samarbeidsprosjekt med ein lærarutdanningsbarnehage.

    (2023)
  • Kva trer frem når dei yngste barna i barnehagen får utforske den sansebaserte teknologien Makey Makey og micro:bit?

    (2023)
  • Vurderingsarbeid i barnehagen i lys av læreplantenking

    (2023)
  • Hva skjer når de minste barna i barnehagen får utforske sanseteknologien Makey Makey og Micro:bit?

    Fjellanger, Liv Ingrid, Hansen, Hannah Belsvik (2023)
  • What emerges when the youngest children in kindergarten get to explore the sensory technology Makey Makey and Micro:bit?

    Fjellanger, Liv Ingrid, Hansen, Hannah Belsvik (2023)
  • Forsking- og utviklingsarbeid i barnehagen

    (2022)
  • Barnehagepedagogikk Ei innføring for studentar

    Akslen, Åse Nylenna, Moe, Randi, Fjellanger, Liv Ingrid, Skram, Dag, Grindheim, Liv Torunn (2021)
  • Paper 2: The Empty Book experience: How can sustainable digital practices be developed and shaped in such a way that they contribute meaningfully to the overarching goals of kindergarten pedagogies?

    Borgenvik, Katrine, Aksnes, Kirsti, Hansen, Hannah Belsvik, Fjellanger, Liv Ingrid, Grønsdal, Ingrid A. R., Vangsnes, Vigdis (2021)
  • Erfaringer fra DIGISUS-prosjektet Korleis kan det bli berekraftige digitale praksis for barna i barnehagen? 

    Borgenvik, Katrine, Fjellanger, Liv Ingrid, Hansen, Hannah Belsvik (2021)
  • Eit blikk inn i barnehagen i dag: Omsorgstradisjon møter kaosdidaktikk.

    (2021)
  • Paper 3: Implementing sustainable digital practices in kindergartens: Balancing technologies’ usefulness and ease of use?

    Fjellanger, Liv Ingrid, Grønsdal, Ingrid A. R., Vangsnes, Vigdis, Aksnes, Kirsti, Borgenvik, Katrine, Hansen, Hannah Belsvik (2021)
  • Neste regjering må snu ambisjonslaus barnehagelærarutdanning

    Fjellanger, Liv Ingrid, Halland, Sissel Aastvedt, Nylund, Maritha Berger, Winje, Annette Kristoffersen (2021)
  • Regjeringa har ingen ambisjonar for utdanninga av barnehagelærarar

    Fjellanger, Liv Ingrid, Halland, Sissel Aastvedt, Nylund, Maritha Berger, Winje, Annette Kristoffersen (2021)
  • Neste regjering må snu ambisjonslaus barnehagelærarutdanningspolitikk

    Fjellanger, Liv Ingrid, Nylund, Maritha Berger, Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen (2021)
  • Visste du at barnehagelærerstudentene ved Høgskulen på Vestlandet har vært med å utforme profesjonssamtalens innhold, rammer og form?

    Fjellanger, Liv Ingrid, Winje, Annette Kristoffersen, Halland, Sissel Janette Aastvedt, Nordlie, Randi Elisabeth (2021)
  • The professional conversation in the kindergarten teacher education

    Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen, Fjellanger, Liv Ingrid (2021)
  • Paper 1: What are important characteristics of sustainable digital practices in kindergartens?

    Hansen, Hannah Belsvik, Fjellanger, Liv Ingrid, Borgenvik, Katrine, Grønsdal, Ingrid A. R., Aksnes, Kirsti, Vangsnes, Vigdis (2021)
  • Visste du at barnehagelærerstudentene ved Høgskulen på Vestlandet har vært med å utforme profesjonssamtalens innhold, rammer og form?

    Winje, Annette Kristoffersen, Fjellanger, Liv Ingrid, Halland, Sissel Aastvedt, Nordlie, Randi Elisabeth (2021)
  • -Dei yngste barna i barnehagen møter MakeyMakey og Micro:bit: Korleis kan det bli berekraftige digitale praksis for de yngste barna i barnehagen?

    (2020)
  • Går skyene på batteri? - en fagartikkel om prosjektarbeid i barnehagen skrevet sammen med Sissel Halland

    (2020)
  • “Koffor lagar boka lyd?» Digital teknologi som opning og lukking av samspel mellom menneske og materiale i ein kollektiv estetisk læreprosess i barnehagen

    Fjellanger, Liv Ingrid, Borgenvik, Katrine, Grønsdal, Ingrid A. R., Hansen, Hannah Belsvik (2020)
  • Praksisnære profesjonssamtaler med studenter i barnehagelærerutdanningen

    Fjellanger, Liv Ingrid, Halland, Sissel Aastvedt, Nordlie, Randi Elisabeth, Winje, Annette Kristoffersen (2020)
  • Profesjonssamtalen i barnehagelærarutdanninga

    Fjellanger, Liv Ingrid, Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen (2020)
  • Profesjonssamtalen i barnehagelærarutdanninga

    Fjellanger, Liv Ingrid, Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen (2020)
  • Fra student til profesjonsutøver

    Fjellanger, Liv Ingrid, Winje, Annette Kristoffersen, Halland, Sissel Aastvedt, Nylund, Maritha Berger (2020)
  • Fra Student til Profesjonsutøver

    Winje, Annette Kristoffersen, Halland, Sissel Aastvedt, Fjellanger, Liv Ingrid, Nylund, Maritha Berger (2020)
  • Forskningspresentasjon. Profesjonssamtalen i barnehagelærerutdanningen

    Winje, Annette Kristoffersen, Halland, Sissel Aastvedt, Nordlie, Randi Elisabeth, Fjellanger, Liv Ingrid (2020)
  • Profesjonssamtalen som danningsarena i barnehagelærerutdanningen

    Winje, Annette Kristoffersen, Halland, Sissel Aastvedt, Nordlie, Randi Elisabeth, Fjellanger, Liv Ingrid (2020)
  • Evalueringsseminar med presentasjonar av prosjektutviklingar i DigiSus

    Borgenvik, Katrine, Fjellanger, Liv Ingrid, Hansen, Hannah Belsvik, Aksnes, Kirsti, Grønsdal, Ingrid A. R. (2019)
  • Didaktikk og læreplantenking som ein integrert del i leiing i barnehagen

    (2019)
  • Fagleg bidrag på utdanningsseminar for barnehagelærarutdanninga på Høgskulen på vestlandet i forhold til erfaringar ettar å vert på praksioppfølging med studentar som hadde praksis i barnehagar i Romania.

    (2019)
  • Erfaringer fra praksisnær forskning med profesjonssamtaler i barnehagelærerutdanningen

    Fjellanger, Liv Ingrid, Winje, Annette Kristoffersen, Halland, Sissel Aastvedt, Nordlie, Randi Elisabeth (2019)
  • Digital kompetanse i arbeid med språk og estetiske fag i barnehagen: Dei vaksne sitt perspektiv

    Grønsdal, Ingrid A. R., Borgenvik, Katrine, Fjellanger, Liv Ingrid, Aksnes, Kirsti, Hansen, Hannah Belsvik, Espeland, Åsmund, Vangsnes, Vigdis, Espeland, Magne (2019)
  • Fokus i lærarutdanningane: Ei sterkare profesjonsretting og profesjonsdanning

    Nordlie, Randi Elisabeth, Winje, Annette Kristoffersen, Fjellanger, Liv Ingrid, Halland, Sissel Aastvedt (2019)
  • Profesjonssamtalen

    Winje, Annette Kristoffersen, Nordlie, Randi Elisabeth, Halland, Sissel Aastvedt, Fjellanger, Liv Ingrid (2019)
  • Introduction to pedagogies influencing Norway's Kindergarten Teacher Education

    (2018)
  • Dei yngste barna i barnehagen - korleis ivareta dei på best mogleg måte i lys av ny rammeplan? Framlegg på fag på forum for oppvekst i Sunnhordaland.

    (2017)
  • Eg er yngst i barnehagen og er prisgitt at du som jobbar der møter meg med?

    (2017)
  • Frå "pedagurk" til pedagog - kva kan profesjonssamtalen bidra med?

    Halland, Sissel Aastvedt, Fjellanger, Liv Ingrid, Nordlie, Randi, Winje, Annette Kristoffersen (2017)
  • Profesjonssamtalens mange muligheter – en praksisnær aksjonsforskning i barnehagelærerutdanningen ved HVL Campus Stord

    Halland, Sissel Aastvedt, Winje, Annette Kristoffersen, Fjellanger, Liv Ingrid, Nordlie, Randi (2017)
  • Det samiske perspektivet på barenhagelærarutdanninga ved Campus Stord. Framlegging på møte med følgegruppa for ny barnehagelærarutdanning på campus Stord.

    (2016)
  • Ludvik og Lurvo. Dette er eit fagleg drama opplegg som er utvikla for å gi fyrsteårs studetane på barenhagelærarutdanninga innblikk i korleis ein kan gjennomføra drama med barn i barnehagen med fokus på barns medverknad. Det her vert gjennomført i oppstartsveka til studentane frå hausten 2015. https://www.youtube.com/watch?v=zpWtjyOnufI

    Fjellanger, Liv Ingrid, Eriksen, Cathrine (2016)
  • Characteristics of kindergartens in Norwegian

    (2015)
  • «Omsorg – kvar blei omgrepet av?»

    (2015)
  • Digitalt fortalt historie: Praksismøte Blir brukt i samband med praksismøte for studenter, praksislærere og styrere i barnehager.

    Fjellanger, Liv Ingrid, Eriksen, Cathrine (2015)
  • "Dei yngste barna set spor! Eit blikk på tilknytningsteorier og barn som kroppssubjekt"

    Winje, Annette Kristoffersen, Fjellanger, Liv Ingrid (2015)
  • Hvor ble det av Frøbel?

    Winje, Annette Kristoffersen, Fjellanger, Liv Ingrid (2015)
  • Digitalt fortalt historie: Perler av ord i barnehagens hengekøy

    (2014)
  • “no e du ferdig unge mann” Barns mostand som uttrykk for “å halda på ein praktisk estetisk erfaring ” -en kritisk tilnærming til overgangssituasjonar i barnehagen

    (2014)
  • Vurdering og pedagogisk dokumentasjon i barnehagen.

    (2012)