Førstelektor

Trond Egil Arnesen

Arbeids- og kompetanseområde

 Kroppsøving. Trond Egil underviser i kroppsøving på fleire av lærarutdanningsprogramma ved HVL. Hans hovudinteresse ligg i fagdidaktikken og friluftslivet. Han er leiar for Kvantegruppa – forskargruppe for kvantitativ utdanningsforsking og er medlem i forskargruppa Læring, kroppsøving og friluftsliv. 

Underviser i

  • Kroppsøving i grunnskulelærarutdanninga
  • Kroppsøvingsdidaktikk i Praktisk-pedagogisk utdanning
  • Lærarspesialisten i kroppsøving
  • Natur, helse, rørsle i Barnehagelærarutdanninga
  • Fjords & glaciers (friluftsliv for utvekslingsstudentar)

Forskar på

  • Vurdering i kroppsøving
  • Friluftsliv i skulen
  • Prestasjonsemosjonar i kroppsøving
  • Verdiendringer gjennom naturmøter i barnehagelærarutdanningen
  • IKT og konsentrasjonsproblematikk

Forskargrupper

Publikasjonar

  • More and better outdoor life for the toddlers (9 m – 3 y) in kindergarten - An educational design research  methodology in kindergarten teacher education

    Sierra, Bendik, Arnesen, Trond Egil, Størkson, Marianne (2021)
  • Lærerspesialiststudenter i kroppsøving sine refleksjoner rundt sitt pedagogiske credo

    Sæle, Ove Olsen, Hallås, Bjørg Oddrun, Leirhaug, Petter Erik, Arnesen, Trond Egil, Loftesnes, Jan Morten (2021)
  • Exploring students’ explanations for off-task practices in an innovative learning environment (ILE) using a typology of agency as theoretical framework

    Arnesen, Thomas, Arnesen, Trond Egil, Elstad, Eyvind (2020)
  • Friluftsliv i morgendagens skole – lite nytt under solen?

    Abelsen, Kristian, Arnesen, Trond Egil, Leirhaug, Petter Erik (2019)
  • Friluftliv and sustainability in the Norwegian context.

    Arnesen, Trond Egil (2019)