Fagfornyinga på yrkesfaglege program. Vurdering, tverrfaglege tema, Overordna del

Prosjekteigar

Høgskulen på Vestlandet

Prosjekttype

Anvendt forskning

Prosjektperiode

April 2021 - Desember 2024

Prosjektsamandrag

Gjennom fire ulike delprosjekt vil vi undersøkje på kva måte yrkesfaglærarar forstår og implementerer sentrale føringar i fagfornyinga på yrkesfaglege utdanningsprogram.

Vi vil belyse på kva måte fagfornyinga vert tolka og forstått med tanke på yrkesretting, tverrfagleg tema livsmeistring og undervegsvurdering for å få større kunnskap om moglegheiter og utfordringar ved innføring av fagfornyinga på yrkesfaglege utdanningsprogram. Dette vert undersøkt ved hjelp av data frå elevar, lærarar og tekstanalyse av undervisningsmateriell.

Delprosjekt 1: Livsmeistring og djupnelæring i yrkesfag

Utval: Yrkesfaglærarar

Delprosjekt 2: Vurdering for læring – undervegsvurdering i yrkesfag

Utval: Yrkesfaglærarar og elevar

Delprosjekt 3: Yrkesretting og relevans i programfag

Utval: Fellesfaglærarar i matematikk og samfunnskunnskap på Vg1

Delprosjekt 4: Analyse av undervisningsmateriell med tanke på livsmeistring, undervegsvurdering i yrkesfag

Utval: Yrkesfaglærarar

Metode

Fokusgruppeintervju, individuelle intervju og survey