Fagfornyinga på yrkesfaglege program. Vurdering, tverrfaglege tema, Overordna del
Prosjekteigar
Høgskulen på Vestlandet
Prosjekttype
Anvendt forskning
Prosjektperiode
April 2021 - Desember 2024
Prosjektsamandrag
Gjennom fire ulike delprosjekt vil vi undersøkje på kva måte yrkesfaglærarar forstår og implementerer sentrale føringar i fagfornyinga på yrkesfaglege utdanningsprogram.
Vi vil belyse på kva måte fagfornyinga vert tolka og forstått med tanke på yrkesretting, tverrfagleg tema livsmeistring og undervegsvurdering for å få større kunnskap om moglegheiter og utfordringar ved innføring av fagfornyinga på yrkesfaglege utdanningsprogram. Dette vert undersøkt ved hjelp av data frå elevar, lærarar og tekstanalyse av undervisningsmateriell.
Delprosjekt 1: Livsmeistring og djupnelæring i yrkesfag
Utval: Yrkesfaglærarar
Delprosjekt 2: Vurdering for læring – undervegsvurdering i yrkesfag
Utval: Yrkesfaglærarar og elevar
Delprosjekt 3: Yrkesretting og relevans i programfag
Utval: Fellesfaglærarar i matematikk og samfunnskunnskap på Vg1
Delprosjekt 4: Analyse av undervisningsmateriell med tanke på livsmeistring, undervegsvurdering i yrkesfag
Utval: Yrkesfaglærarar
Metode
Fokusgruppeintervju, individuelle intervju og survey