Kvalitet i veilederutdanning for praksislærarar .

Prosjekteigar

Høgskulen på Vestlandet

Prosjekttype

Anvendt forskning

Faglig utviklingsarbeid

Pedagogisk utviklingsarbeid

Prosjektperiode

Februar 2016 - August 2018

Prosjektsamandrag

Mål

Prosjektet vil ha som hovudmål å få ei oversikt, og eit innblikk i korleis utdanning av praksislærar ved nasjonale høgskolar kan seiast å ha hatt innovativ og utviklande/ dannande verknad på dei gjeldande høgskolane. Nærare bestemt ved lærarutdannarane som deltek i opplæringa.

Prosjektet er meint å vere dels kartleggjande, deskriptivt på institusjonsnivået, i tillegg til å sjå nærare på den einskilde lærarutdannar, individnivået, si oppleving av utvikling av profesjonell identitet i møte med praksislærarutdanninga.

Delmål

Kartlegge kunnskapsstaus for feltet.

Danne grunnlag for vidare forsking internasjonalt med utgangspunkt i ei utvida prosjekt- forskingsgruppe ved HiB.

Problemstilling og forskingsspørsmål

Kan utvikling av profesjonell identitet hjå lærarutdannarar på praksislærarutdanninar ha innverknad på kvalitet av den same utdanninga? På kva måte kan dette komme til uttrykk?

  • Kva er kvalitet i praksislærarutdanning?

  • Kva mandat har lærarutdannar på praksislærarutdanningane?

  • Korleis opplever lærarutdannarar profesjonell utvikling gjennom arbeidet med desse utdanningane? – Lærarutdannarrolla?