Kvalitet i veilederutdanning for praksislærarar .
Prosjekteigar
Høgskulen på Vestlandet
Prosjekttype
Anvendt forskning
Faglig utviklingsarbeid
Pedagogisk utviklingsarbeid
Prosjektperiode
Februar 2016 - August 2018
Prosjektsamandrag
Mål
Prosjektet vil ha som hovudmål å få ei oversikt, og eit innblikk i korleis utdanning av praksislærar ved nasjonale høgskolar kan seiast å ha hatt innovativ og utviklande/ dannande verknad på dei gjeldande høgskolane. Nærare bestemt ved lærarutdannarane som deltek i opplæringa.
Prosjektet er meint å vere dels kartleggjande, deskriptivt på institusjonsnivået, i tillegg til å sjå nærare på den einskilde lærarutdannar, individnivået, si oppleving av utvikling av profesjonell identitet i møte med praksislærarutdanninga.
Delmål
Kartlegge kunnskapsstaus for feltet.
Danne grunnlag for vidare forsking internasjonalt med utgangspunkt i ei utvida prosjekt- forskingsgruppe ved HiB.
Problemstilling og forskingsspørsmål
Kan utvikling av profesjonell identitet hjå lærarutdannarar på praksislærarutdanninar ha innverknad på kvalitet av den same utdanninga? På kva måte kan dette komme til uttrykk?
-
Kva er kvalitet i praksislærarutdanning?
-
Kva mandat har lærarutdannar på praksislærarutdanningane?
-
Korleis opplever lærarutdannarar profesjonell utvikling gjennom arbeidet med desse utdanningane? – Lærarutdannarrolla?