Hopp til innhald

ID3-222 Førebyggande fysisk aktivitet

Emneplan for studieåret 2017/2018

Innhald og oppbygging

Tilnærming til aktivitet ¿ ¿SOAP¿-modellen Endring av vanar og motiverande intervju Labkurs i helseprofilvurdering Praksis

Læringsutbytte

Etter fullført emne skal studenten ha:

  • kunnskap om aktuelle livsstilssjukdommar
  • kunnskap om kommunikasjonsverktøy til gjennomføring av motiverande intervju
  • kunnskap om korleis fysisk aktivitet kan brukast som primær, sekundær og tertiær førebygging for dei einskilde livsstilssjukdommane
  • innsikt i forskinga som ligg til grunn for val av treningsmetodar, aktivitetstypar og dosering av aktivitet innanfor dei aktuelle sjukdommane
  • kjennskap til praktisk gjennomføring av fysisk aktivitet for personar med livsstilssjukdommar
  • erfaring med praktisk arbeid på institusjonar og erfaring med praksisevaluering
  • kjenne til og kunne gjennomføre helseprofilvurdering

Krav til forkunnskapar

Fullført 1.år bachelor idrett eller tilsvarande

Undervisnings- og læringsformer

Forelesingar, diskusjonar, praktisk arbeid, labarbeid, gruppe- og individuelt arbeid. Studentane får framleggings- og innleveringsoppgåver gjennom emnet som skal stimulere til større eigenaktivitet og eigenlæring.

Obligatorisk læringsaktivitet

Før studentane kan framstille seg til eksamen må dei ha fått godkjent labkurs, praksis, praksisrapport og 80 % deltaking på den obligatoriske undervisninga.

Vurderingsform

Munnleg, individuell eksamen, med gradert karakter (A-F)