Arbeids- og kompetanseområde
Underviser i- Fleirspråklegheit
- Norsk som andrespråk
- Sosiolingvistikk
- Grammatikk
Forskar på
- Sosiolingvistikk
- Språkpolitikk
- Språkdidaktikk
- Fleirspråklegheit og norsk som andrespråk i utdanning
Forskargrupper
- MDIP550D, Masteroppgåve - Andre- og framandspråksdidaktikk, 25/26
- MGBNO301, Norsk 2, emne 1 - Språk, kultur og litteratur 1, 25/26
- MGBNO550, Norsk 3, emne 4 - Masteroppgåve, 25/26
- MGUNO550, Norsk 3, emne 4 - Masteroppgåve, 25/26
- PHD950, Avhandling, 25/26
- SSB801, Språkutvikling og språklæring i barnehagen, 25/26, emneansvarlig
- UVN801, Norsk som andrespråk i voksenopplæringa 1, 25/26
- UVN801N, Norsk som andrespråk i vaksenopplæringa 1, 25/26
Publikasjonar
-
Den fleirspråklege skjønnlitteraturen sitt potensiale for undervisning i og om språklege tema i norskfaget
-
Det er for høye norskkrav i helsesektoren
-
Kva spørsmål må me stille for å oppdage språket på staden?
-
Språkspor: Lærarstudentars erfaringar med staden som kjelde til læring i norskfaget
-
Paneldebatt Språkutfordringer i skikkethetsvurdering
-
Pronomenet "hen" praktisk og politisk
-
Lesing av artiklar i Store norske leksikon: Ein komparativ studie av lesarane sin bruk av og haldningar til artiklar som er publiserte på høvesvis bokmål og nynorsk
-
Boklansering av Språkspor
-
Talespråkleg variasjon og språkhaldningar
-
Språkspor, staden og språklæraren
-
Språkspor - Språk, stad og didaktikk
-
Språkspor i byen. Formidling av språk og stad som immateriell kulturarv
-
Ser du språket i byen?
-
Språkspor i by og land
-
Språksnakk: Pave i magen, mer einert og Klaus Onsdag?
-
Språksnakk
-
Kjønn og språkleg sjølvtillit i høgare utdanning
-
Etterlyser bedre system rundt norskopplæring for studenter
-
Norsk som andrespråk i høgare utdanning
-
Nynorsk og språk i utdanninga: korleis er stoda på HVL?
-
Språkspor i byen
-
Språkspor
-
DEVELOPMENT - Andrespråksdidaktikk og språkmangfold i utvikling i teori og praksis
-
Hva sier partiprogrammene om språk? / Lytterspørsmål: "Digitalt" eller "virtuelt"?
-
Studentvurderingar av forholdet mellom engelsk og lokale språk på fem nordiske universitet
-
The City as a Linguistic Landscape
-
Digitale fotspor inn i språket. Språk og stadnamn i lokalmiljøet som utgangspunkt for læring om språkleg variasjon og mangfald.
-
Undervisning av minoritetsspråkleg ungdom i kombinasjonsklassar i Sogn og Fjordane
-
Å lese faget med engelske briller
-
Students’ perspectives on English medium instruction within higher education. Exploring gender differences in Norway and Finland
-
Language Use in Higher Education : the Student Perspective
-
Students’ Perspectives on English Medium Instruction: A Survey-based Study at a Norwegian University
-
Kan kjønn og sjølvtillit predikere haldningar til språkbruk i høgare utdanning?
-
Bottom-up frå eit studentperspektiv
-
Using survey data to measure attitudes – experiences from my own project
-
Students' Attitudes Towards Mediums of Instruction at three Nordic Universities
-
Språk og meistringstru i internasjonalisering av høgare utdanning
-
For lita tid til universitets-demokrati?
-
Engelsk i utdanninga – eit hinder for effektiv kommunikasjon?
-
Kvifor ikkje berre bruke engelsk?
-
Students' attitudes towards the use of English in the context of Norwegian higher education