Førstelektor

Liv Ingrid Fjellanger

Arbeids- og kompetanseområde

Pedagogikk på barnehagelærarutdanninga 

Vidareutdanning i læringsmiljø og pedagogsik leiing 

Vidaerutdanning i profesjonsretta veiledning for barnehage og skule 



Underviser i

  • Underviser i pedagogikk 


Forskar på

  • Utvikling av berekraftige praksisar for digital teknologibruk innan språk og estetiske fag i barnehage. Fokus på dei yngste barna i barnehagen.
  • Dei yngset barna sin medverkand i barnehagen 
  • Delprosjekt 1: Koherens: Profesjonssamtalen i barnehagelærerutdanningen
  • Delprosjekt 2: Koherens: Frå student til profesjonsutøver
  • Rettleiing i utdanninga og i barnehageprøfesjonen


Forskargrupper

Underviser i
  • BACH301, Bacheloroppgåve, 25/26
  • BULL101, Barns utvikling, leik og læring, 25/26, emneansvarlig
  • BULLA101, Barns utvikling, leik og læring, 25/26, emneansvarlig
  • FLKI851, Profesjonsretta rettleiarutdanning for praksislærarar i barnehage og/eller skole, emne 1, 25/26
  • FLKI852, Profesjonsretta rettleiarutdanning for praksislærarar i barnehage og/eller skole, emne 2, 25/26

Publikasjonar

  • Korleis er nyutdanna barnehagelærar sin bruk av rammeplanen i praksis? Diskursar som trer fram når dei nyutdanna barnehagelærar uttaler seg om bruken av rammeplanen

    Liv Ingrid Fjellanger, Maritha Berger Nylund, Annette Kristoffersen Winje, Sissel Aastvedt Halland (2024)
  • Barnehagelærarar si forståing av rettleiing etter kollektiv vidareutdanning i eigen barnehage

    Hege Fimreite, Liv Ingrid Fjellanger, Lillian Ylvisåker Pedersen, Hilde Christine Hofslundsengen (2024)
  • Utvikling av samarbeid, utvikling mellom UH-sektor og barnehage og utvikling og endring av praksiser i begge institusjonene

    Ingrid A. R. Grønsdal, Annette Kristoffersen Winje, Sissel Aastvedt Halland, Liv Ingrid Fjellanger, Hannah Belsvik Hansen (2024)
  • Researching in partnership: The mutual influence on educational practices

    Ingrid A. R. Grønsdal, Annette Kristoffersen Winje, Sissel Aastvedt Halland, Hannah Belsvik Hansen, Liv Ingrid Fjellanger (2024)
  • Kollektiv utvikling og læring i profesjonelle lærande fellesskap

    Liv Ingrid Fjellanger (2024)
  • Korleis går dei yngste i barnehagen i dialog med ein installasjon, der foto og film er ein integrert del av materiale?

    Katrine Borgenvik, Ingrid A. R. Grønsdal, Liv Ingrid Fjellanger (2023)
  • Digitalisering i barnehagen: Tidlig opplæring og dømmekraft

    Liv Ingrid Fjellanger (2023)
  • Hva skjer når de minste barna i barnehagen får utforske sanseteknologien Makey Makey og Micro:bit?

    Liv Ingrid Fjellanger, Hannah Belsvik Hansen (2023)
  • What emerges when the youngest children in kindergarten get to explore the sensory technology Makey Makey and Micro:bit?

    Liv Ingrid Fjellanger, Hannah Belsvik Hansen (2023)
  • Korleis forstår me medverknadsomgrepet i barnehagen? eit samarbeidsprosjekt med ein lærarutdanningsbarnehage.

    Liv Ingrid Fjellanger (2023)
  • Kva trer frem når dei yngste barna i barnehagen får utforske den sansebaserte teknologien Makey Makey og micro:bit?

    Liv Ingrid Fjellanger (2023)
  • Vurderingsarbeid i barnehagen i lys av læreplantenking

    Liv Ingrid Fjellanger (2023)
  • Didaktikk og læreplantenking som ein integrert del av leiinga i profesjonsutøving i barnehagen

    Liv Ingrid Fjellanger (2023)
  • Forsking og utvikling i samarbeid med Høgskulen på Vestlandet og lærarutdanningsbarnehage. Forsking og Utvikling – to sider av samme sak?

    Liv Ingrid Fjellanger (2023)
  • Korleis forstår me medverknadsomgrepet? Og korleis kan dei yngste barna få medverka i barnehagekvardagen?

    Liv Ingrid Fjellanger (2023)
  • Forsking- og utviklingsarbeid i barnehagen

    Liv Ingrid Fjellanger (2022)
  • The professional conversation in the kindergarten teacher education

    Sissel Aastvedt Halland, Annette Kristoffersen Winje, Liv Ingrid Fjellanger (2021)
  • Visste du at barnehagelærerstudentene ved Høgskulen på Vestlandet har vært med å utforme profesjonssamtalens innhold, rammer og form?

    Annette Kristoffersen Winje, Liv Ingrid Fjellanger, Sissel Aastvedt Halland, Randi Elisabeth Nordlie (2021)
  • Neste regjering må snu ambisjonslaus barnehagelærarutdanning

    Liv Ingrid Fjellanger, Sissel Aastvedt Halland, Maritha Berger Nylund, Annette Kristoffersen Winje (2021)
  • Regjeringa har ingen ambisjonar for utdanninga av barnehagelærarar

    Liv Ingrid Fjellanger, Sissel Aastvedt Halland, Maritha Berger Nylund, Annette Kristoffersen Winje (2021)
  • Paper 3: Implementing sustainable digital practices in kindergartens: Balancing technologies’ usefulness and ease of use?

    Liv Ingrid Fjellanger, Ingrid A. R. Grønsdal, Vigdis Vangsnes, Kirsti Aksnes, Katrine Borgenvik, Hannah Belsvik Hansen (2021)
  • Paper 2: The Empty Book experience: How can sustainable digital practices be developed and shaped in such a way that they contribute meaningfully to the overarching goals of kindergarten pedagogies?

    Katrine Borgenvik, Kirsti Aksnes, Hannah Belsvik Hansen, Liv Ingrid Fjellanger, Ingrid A. R. Grønsdal, Vigdis Vangsnes (2021)
  • Paper 1: What are important characteristics of sustainable digital practices in kindergartens?

    Hannah Belsvik Hansen, Liv Ingrid Fjellanger, Katrine Borgenvik, Ingrid A. R. Grønsdal, Kirsti Aksnes, Vigdis Vangsnes (2021)
  • Erfaringer fra DIGISUS-prosjektet Korleis kan det bli berekraftige digitale praksis for barna i barnehagen? 

    Katrine Borgenvik, Liv Ingrid Fjellanger, Hannah Belsvik Hansen (2021)
  • Neste regjering må snu ambisjonslaus barnehagelærarutdanningspolitikk

    Liv Ingrid Fjellanger, Maritha Berger Nylund, Sissel Aastvedt Halland, Annette Kristoffersen Winje (2021)
  • Barnehagepedagogikk Ei innføring for studentar

    Åse Nylenna Akslen, Randi Moe, Liv Ingrid Fjellanger, Dag Skram, Liv Torunn Grindheim (2021)
  • Visste du at barnehagelærerstudentene ved Høgskulen på Vestlandet har vært med å utforme profesjonssamtalens innhold, rammer og form?

    Liv Ingrid Fjellanger, Annette Kristoffersen Winje, Sissel Janette Aastvedt Halland, Randi Elisabeth Nordlie (2021)
  • Eit blikk inn i barnehagen i dag: Omsorgstradisjon møter kaosdidaktikk.

    Liv Ingrid Fjellanger (2021)
  • -Dei yngste barna i barnehagen møter MakeyMakey og Micro:bit: Korleis kan det bli berekraftige digitale praksis for de yngste barna i barnehagen?

    Liv Ingrid Fjellanger (2020)
  • Profesjonssamtalen i barnehagelærarutdanninga

    Liv Ingrid Fjellanger, Sissel Aastvedt Halland, Annette Kristoffersen Winje (2020)
  • Fra Student til Profesjonsutøver

    Annette Kristoffersen Winje, Sissel Aastvedt Halland, Liv Ingrid Fjellanger, Maritha Berger Nylund (2020)
  • Forskningspresentasjon. Profesjonssamtalen i barnehagelærerutdanningen

    Annette Kristoffersen Winje, Sissel Aastvedt Halland, Randi Elisabeth Nordlie, Liv Ingrid Fjellanger (2020)
  • Profesjonssamtalen i barnehagelærarutdanninga

    Liv Ingrid Fjellanger, Sissel Aastvedt Halland, Annette Kristoffersen Winje (2020)
  • Fra student til profesjonsutøver

    Liv Ingrid Fjellanger, Annette Kristoffersen Winje, Sissel Aastvedt Halland, Maritha Berger Nylund (2020)
  • “Koffor lagar boka lyd?» Digital teknologi som opning og lukking av samspel mellom menneske og materiale i ein kollektiv estetisk læreprosess i barnehagen

    Liv Ingrid Fjellanger, Katrine Borgenvik, Ingrid A. R. Grønsdal, Hannah Belsvik Hansen (2020)
  • Profesjonssamtalen som danningsarena i barnehagelærerutdanningen

    Annette Kristoffersen Winje, Sissel Aastvedt Halland, Randi Elisabeth Nordlie, Liv Ingrid Fjellanger (2020)
  • Praksisnære profesjonssamtaler med studenter i barnehagelærerutdanningen

    Liv Ingrid Fjellanger, Sissel Aastvedt Halland, Randi Elisabeth Nordlie, Annette Kristoffersen Winje (2020)
  • Utvikling av studiet profesjonsrettet veilederutdanning for praksislærere i barnehage og/eller skole, emne 2 saman med Ketil Langørgen, Siv Kristin Yndstad Borgen og Magli Sofie Økland.

    Liv Ingrid Fjellanger (2020)
  • Går skyene på batteri? - en fagartikkel om prosjektarbeid i barnehagen skrevet sammen med Sissel Halland

    Liv Ingrid Fjellanger (2020)
  • Evalueringsseminar med presentasjonar av prosjektutviklingar i DigiSus

    Katrine Borgenvik, Liv Ingrid Fjellanger, Hannah Belsvik Hansen, Kirsti Aksnes, Ingrid A. R. Grønsdal (2019)
  • Fagleg bidrag på utdanningsseminar for barnehagelærarutdanninga på Høgskulen på vestlandet i forhold til erfaringar ettar å vert på praksioppfølging med studentar som hadde praksis i barnehagar i Romania.

    Liv Ingrid Fjellanger (2019)
  • Digital kompetanse i arbeid med språk og estetiske fag i barnehagen: Dei vaksne sitt perspektiv

    Ingrid A. R. Grønsdal, Katrine Borgenvik, Liv Ingrid Fjellanger, Kirsti Aksnes, Hannah Belsvik Hansen, Åsmund Espeland (2019)
  • Profesjonssamtalen

    Annette Kristoffersen Winje, Randi Elisabeth Nordlie, Sissel Aastvedt Halland, Liv Ingrid Fjellanger (2019)
  • Fokus i lærarutdanningane: Ei sterkare profesjonsretting og profesjonsdanning

    Randi Elisabeth Nordlie, Annette Kristoffersen Winje, Liv Ingrid Fjellanger, Sissel Aastvedt Halland (2019)
  • Didaktikk og læreplantenking som ein integrert del i leiing i barnehagen

    Liv Ingrid Fjellanger (2019)
  • Erfaringer fra praksisnær forskning med profesjonssamtaler i barnehagelærerutdanningen

    Liv Ingrid Fjellanger, Annette Kristoffersen Winje, Sissel Aastvedt Halland, Randi Elisabeth Nordlie (2019)
  • Introduction to pedagogies influencing Norway's Kindergarten Teacher Education

    Liv Ingrid Fjellanger (2018)
  • Planla og gjennomførte pedagogikk-konferanse i Bergen saman med Vigdis Foss, Hege Fimreite og Svein Ole Sataøen. Tittel: Pedagogikk i barnehagelærerutdanningen 2017

    Liv Ingrid Fjellanger (2017)
  • Dei yngste barna i barnehagen - korleis ivareta dei på best mogleg måte i lys av ny rammeplan? Framlegg på fag på forum for oppvekst i Sunnhordaland.

    Liv Ingrid Fjellanger (2017)
  • Bidratt 50/50 i utviklingsarbeid for ABLU (ArbeidsPlassBasertUtdanning) fordjupning 30 studiepoeng: Dei yngste barna i barnehagen

    Liv Ingrid Fjellanger (2017)
  • Profesjonssamtalens mange muligheter – en praksisnær aksjonsforskning i barnehagelærerutdanningen ved HVL Campus Stord

    Sissel Aastvedt Halland, Annette Kristoffersen Winje, Liv Ingrid Fjellanger, Randi Nordlie (2017)
  • Eg er yngst i barnehagen og er prisgitt at du som jobbar der møter meg med?

    Liv Ingrid Fjellanger (2017)
  • Frå "pedagurk" til pedagog - kva kan profesjonssamtalen bidra med?

    Sissel Aastvedt Halland, Liv Ingrid Fjellanger, Randi Nordlie, Annette Kristoffersen Winje (2017)
  • Det samiske perspektivet på barenhagelærarutdanninga ved Campus Stord. Framlegging på møte med følgegruppa for ny barnehagelærarutdanning på campus Stord.

    Liv Ingrid Fjellanger (2016)
  • Bidratt 50/50 med Sissel Halland i å utvikla nytt vidareutdanningstilbod for barnehagelærarar: Læringsmiljø og pedagogisk leiing 30 studiepoeng LPL115 og LPL215 (2016 - 2020) i regi av Utdanningsdirektoratet og kompetanse for framtidas barnehage: https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/strategi-for-kompetanse-og-rekruttering-/id733657/ og https://www.udir.no/kvalitet-og-kompetanse/etter-og-videreutdanning/studietilbud/laringsmiljo-og-pedagogisk-ledelse5/

    Liv Ingrid Fjellanger (2016)
  • Ludvik og Lurvo. Dette er eit fagleg drama opplegg som er utvikla for å gi fyrsteårs studetane på barenhagelærarutdanninga innblikk i korleis ein kan gjennomføra drama med barn i barnehagen med fokus på barns medverknad. Det her vert gjennomført i oppstartsveka til studentane frå hausten 2015. https://www.youtube.com/watch?v=zpWtjyOnufI

    Liv Ingrid Fjellanger, Cathrine Eriksen (2016)
  • Characteristics of kindergartens in Norwegian

    Liv Ingrid Fjellanger (2015)
  • Digitalt fortalt historie: Praksismøte Blir brukt i samband med praksismøte for studenter, praksislærere og styrere i barnehager.

    Liv Ingrid Fjellanger, Cathrine Eriksen (2015)
  • Hvor ble det av Frøbel?

    Annette Kristoffersen Winje, Liv Ingrid Fjellanger (2015)
  • "Dei yngste barna set spor! Eit blikk på tilknytningsteorier og barn som kroppssubjekt"

    Annette Kristoffersen Winje, Liv Ingrid Fjellanger (2015)
  • «Omsorg – kvar blei omgrepet av?»

    Liv Ingrid Fjellanger (2015)
  • Digitalt fortalt historie: Perler av ord i barnehagens hengekøy

    Liv Ingrid Fjellanger (2014)
  • “no e du ferdig unge mann” Barns mostand som uttrykk for “å halda på ein praktisk estetisk erfaring ” -en kritisk tilnærming til overgangssituasjonar i barnehagen

    Liv Ingrid Fjellanger (2014)
  • Som studieprogramansvarleg for BLU arrangerte eg arbeidsseminar for alle faglærararne på BLU på campus Stord saman med studieleiar Torill Hanssen.

    Liv Ingrid Fjellanger (2013)
  • Vurdering og pedagogisk dokumentasjon i barnehagen.

    Liv Ingrid Fjellanger (2012)
  • Utvikling av ny barnehagelærarutdanning i samarbeid med UH-nett Vest (Universitets – og høgskolenettverket på Vestlandet) ble opprettet 1. januar 2008 mellom fire institusjoner: Universitetet i Bergen, Høgskolen i Bergen, Høgskulen i Sogn og Fjordane og Høgskolen Stord/Haugesund. Samarbeidsavtalen gjaldt for fem år framover. Høgskulen i Volda ble medlem i nettverket i april 2009. Universitetet i Stavanger ble medlem i juni 2014.

    Liv Ingrid Fjellanger (2011)