- MGBMA201, Matematikk 1, emne 2 - Den utforskande matematikklærar - med fokus på mellomtrinnet, 25/26
- MGBMA401, Matematikk 2, emne 2 - Matematikklæraren som forskar, 25/26
- MGBMA550, Matematikk 3, emne 4 - Masteroppgåve, 25/26
- MGUMA401, Matematikk 2, emne 2 - Problemløysing og handlingskompetanse i matematikk, 25/26
- MGUMAT402, Matematikk 2, emne 2 - Problemløysing og handlingskompetanse i matematikk, 25/26
Publikasjonar
-
Emerging themes that can characterise preservice mathematics teachers’ writings in an algebraic thinking workshop? Paradoxes and learning potentials
-
A tool for authentic assessment? Preservice teachers’ initial learning to teach mathematical modelling in a school setting
-
A case of improvisation in mathematics teacher education
-
Rettferdig undervisning?
-
Authentic assessment – preservice teachers’ learning and teaching mathematical modelling in a school setting
Laster...