Arbeids- og kompetanseområde
Eg forskar på og underviser i emne knytt til språkvariasjon, språkendring og språktileigning. Eg er særleg interessert i sosiale og samfunnsstrukturelle vilkår for språkbruk og språkendring. I perioden 2021-2025 leier eg forskingsprosjektet IMPECT, der vi undersøker kva konsekvensar språkkrav for statsborgarskap har for vaksne innvandrarar som har lite formell skulegang og begrensa skriftkunne.
Roller og verv:
- Prosjektleiar for IMPECT - Linguistic Integration of Adult Migrants with Poor Education and the Consequences of Migration Tests (Finansiert av NFR, Fripro - Unge forskartalent).
- Koordinator for nasjonalt UH-nettverk for Rekomp (Regional ordning for kompetanseheving i barnehage).
- Leiar for WP3 i BARNkunne/KINDknow, Sustainable language practices in Norwegian Kindergartens, saman med Carola Kleemann
Prosjekt eg arbeider med no:
- IMPECT
- L’indialetto ha la faccia scura. Grunnskoleelevers beskrivelser av språklige statushierarki. I samarbeid med Bodil Moss (HVL)
- Sustainable language practices in Norwegian Kindergartens, i samarbeid med Carola Kleemann (UiT - Norges Arkiske Universitet)
Underviser i
- Norsk, andrespråkspedagogikk, norsk som andrespråk
Forskar på
- Sosiolingvistikk
- Endringar i ordtilfanget
- Barns språktileigning
- Vaksnes andrespråkslæring
- Norsk som andrespråk
- Færøysk språk
Forskargrupper
Publikasjonar
-
«teir skulu hava loyvi antin at lesa á sínum bygdamáli ella á normalføroyskum». Spor av talemålsnormering i færøysk skole
-
Low-literate migrants and the consequences of language and KoS requirements for citizenship
-
Mánáid-tv/children's tv: Language performance in indigenous language vitalization and strengthening
-
Simplification in 43 varieties of urban Norwegian
-
Arbeid med eit stavingsbasert skriftspråk.