Arbeids- og kompetanseområde
Underviser på Grunnskulelærerutdanninga i geografi / samfunnsfag / didaktikk / Master og PhD-kurs
Leiar for forskergruppa COMPETE - Comparative Perscpetives in Education.
Prosjektleiar, UTFORSK-project med University of KwaZulu-Natal.
Professor II i geografi, UiT Norges arktiske universitetet
Scientific Director, Bergen Summer Research School 2024
Underviser i
- Geografi (samfunnsgeografi, klima og berekraft, geografididaktikk, sted) på Bachelor - og Masternivå
- Klima, miljø og berekraft
- Politisk økologi
- Stad og stadsteori
- Geografididaktikk
Forskar på
- Klimakvoter og ressursspørsmål
- Klima og berekraft og framstilling av berekraft i lærebøker
- Kolonihistorie
- Hegemonisk minne i postkoloniale kontekstar
- Geografididaktikk og geografifagets epistemologi
- Geografisk danning
Forskargrupper
- MGUSA131, Samfunnsfag 1, emne 1 - Innføring i samfunnsfag 1, 24/25, emneansvarlig
- MGUSA231, Samfunnsfag 1, emne 2 - Innføring i samfunnsfag 2, 24/25, emneansvarlig
- MGUSA501, Samfunnsfag 3, emne 1 - Samfunnsfagleg forsking og litteratur, 24/25
- MGUSA502, Samfunnsfag 3, emne 2 - Samfunn, utdanning og læring, 24/25
- MGUSA503, Samfunnsfag 3, emne 3 - Forskingsmetodar og kjeldekritikk, 24/25
- MGUSA550, Samfunnsfag 3, emne 4 - Masteroppgåve, 24/25
- PHD901, Danning og didaktiske praksisar, 24/25
- PHD950, Avhandling, 24/25
Publikasjonar
-
Fracking, Bildung and a lack of democratic citizenship in communities: What can South Africa learn from Poland?
-
Geografisk danning og utdanning for berekraftig utvikling
-
Discourses of climate change education: The case of geography textbooks for secondary and higher secondary education in South Africa and Norway
-
Fagfornying, berekraft og geografisk danning
-
Verda og vi. Innføring i geografi
Laster...