Professor

Ingerid Solrunsdatter Straume

Arbeids- og kompetanseområde

Pedagogisk filosofi og teori



Underviser i

Pedagogisk teori og grunnlagstenking, utdanningspolitikk og -historie, bærekraft. Vitenskapelig og akademisk skriving. Vitenskapsteori. 


Forskar på

Sosiale forestillinger, kritisk pedagogisk teori, bærekraftutdanning, miljøpolitikk 


Forskargrupper

COMPETE

Underviser i
  • MGBPE401, Pedagogikk og elevkunnskap, emne 4 - Den forskande, nyskapande og etisk medvitne lærar, 25/26
  • MGUPE101, Pedagogikk og elevkunnskap, emne 1 - Lærarrolla og elevane si læring og utvikling, 25/26
  • MGUPE201, Pedagogikk og elevkunnskap, emne 2 - Læraren og eleven i mangfaldige læringsmiljø, 25/26
  • MGUPE301, Pedagogikk og elevkunnskap, emne 3 - Den profesjonelle lærar, 25/26
  • MGUPP501, Profesjonsretta pedagogikk 2, emne 1 - Metode og vitskapsteori i profesjonsretta pedagogikk, 25/26
  • MGUSP501, Spesialpedagogikk 2, emne 1 - Design av masterprosjekt, 25/26
  • MGUSP550, Spesialpedagogikk 2, emne 2 - Masteroppgåve, 25/26
  • MPUV505, Utdanningsforsking i praksis, 25/26
  • MPUV550A, Spesialpedagogikk - Masteroppgåve, 25/26
  • PHD901, Danning og didaktiske praksisar, 25/26
  • PHD902, Vitskapsteori, etikk og akademisk tekstarbeid, 25/26
  • PHD950, Avhandling, 25/26