Arbeids- og kompetanseområde
Eg underviser og rettleiar i moderne historie, historiedidaktikk og teori og metode i grunnskulelærarutdanningane, og forskar på konflikta i Nord-Irland, transnasjonal demokratihistorie, historiebruk, minnekultur og utdanningspolitikk.
Underviser i
- Moderne historie
- Historiedidaktikk
- Teori og metode
- Minnekultur og historiebruk
Forskar på
- Konflikta i Nord-Irland
- Historiografi
- Transnasjonal demokratihistorie
- Minnekultur og historiebruk
- Utdanningspolitikk
Forskargrupper
- Profesjon, organisasjon, politikk
- COMPETE-Comparative perspectives in education
- Makt, ulikhet, fellesskap
- MDIP502C, Minnekultur: politikk, kritikk og didaktikk, 24/25
- MDIP550C, Masteroppgåve - Samfunnsfag/Religion, 24/25
- MGBSA201, Samfunnsfag 1, emne 2 - Innføring i samfunnsfag 2, 24/25
- MGUSA201, Samfunnsfag 1, emne 2 - Innføring i samfunnsfag 2, 24/25
- MGUSA202, Samfunnsfag 1, emne 2 - Innføring i samfunnsfag 2, 24/25
- MGUSA401, Samfunnsfag 2, emne 2 - Fordjuping i samfunnsfag 2, 24/25
- MGUSA501, Samfunnsfag 3, emne 1 - Samfunnsfagleg forsking og litteratur, 24/25
- MGUSA502, Samfunnsfag 3, emne 2 - Samfunn, utdanning og læring, 24/25
- MGUSA503, Samfunnsfag 3, emne 3 - Forskingsmetodar og kjeldekritikk, 24/25
- MGUSA550, Samfunnsfag 3, emne 4 - Masteroppgåve, 24/25
- PHD950, Avhandling, 24/25
Publikasjonar
-
Verksame fortidsforteljingar i den politiske konstruksjonen av gruppefellesskap i Nord-Irland etter 1998
-
Making Hope and History Rhyme? Dealing with Division and the Past in Northern Ireland After the Good Friday Agreement
-
Norway as an Example in the UK Women’s Suffrage Campaign
-
Å gripe fortida. Innføring i historisk forståing og metode. 2. utgåva
-
Victimhood, Identity, and Agency in the Early Phase of the Troubles in Northern Ireland