Arbeids- og kompetanseområde
Underviser i
- Geografi
- Globale studier
- Samfunnsfag
- Utdanning og bærekraft
- Samfunnsvitenskapelig forskningsmetode
Forskar på
- Tanzania
- Kjønn og utdanning
- Bærekrafig utvikling
- Implementering av ny kunnskap i utdanning
Forskargrupper
- Profesjon, organisasjon og politikk
- Comparative perspectives in education in Southern Africa and Northern
- Utdanning for bærekraft
- MGUSA401, Samfunnsfag 2, emne 2 - Fordjuping i samfunnsfag 2, 25/26
- MGUSA501, Samfunnsfag 3, emne 1 - Samfunnsfagleg forsking og litteratur, 25/26
- MGUSA502, Samfunnsfag 3, emne 2 - Samfunn, utdanning og læring, 25/26
- MGUSA503, Samfunnsfag 3, emne 3 - Forskingsmetodar og kjeldekritikk, 25/26
- MGUSA550, Samfunnsfag 3, emne 4 - Masteroppgåve, 25/26
- MGUUB101, Teoretiske perspektiv på utdanning og berekraftig utvikling i Afrika, 25/26, emneansvarlig
- MGUUB201, Praksis i Afrika, 25/26, emneansvarlig
Publikasjonar
-
Menstruation and period poverty as an obstacle for girls’ equal participation in education, Tanzania.
-
Uhuru na Umoja. Samfunn og utdanning i Tanzania.
-
Education, health and gender - menstruation as barrier for girls' education? A case from Tanzania
-
Education, health and gender – menstruation as barrier for girls’ education? A case from Tanzania
-
Teacher students for the sustainable future? A comparative perspective on ESD in teacher education in Tanzania and Norway.
Laster...