Arbeids- og kompetanseområde

Underviser i

  • Geografi
  • Globale studier
  • Samfunnsfag
  • Utdanning og bærekraft
  • Samfunnsvitenskapelig forskningsmetode


Forskar på

  • Tanzania
  • Kjønn og utdanning
  • Bærekrafig utvikling
  • Implementering av ny kunnskap i utdanning


Forskargrupper

Underviser i
  • MGUSA401, Samfunnsfag 2, emne 2 - Fordjuping i samfunnsfag 2, 25/26
  • MGUSA501, Samfunnsfag 3, emne 1 - Samfunnsfagleg forsking og litteratur, 25/26
  • MGUSA502, Samfunnsfag 3, emne 2 - Samfunn, utdanning og læring, 25/26
  • MGUSA503, Samfunnsfag 3, emne 3 - Forskingsmetodar og kjeldekritikk, 25/26
  • MGUSA550, Samfunnsfag 3, emne 4 - Masteroppgåve, 25/26
  • MGUUB101, Teoretiske perspektiv på utdanning og berekraftig utvikling i Afrika, 25/26, emneansvarlig
  • MGUUB201, Praksis i Afrika, 25/26, emneansvarlig

Publikasjonar

  • Menstruation and period poverty as an obstacle for girls’ equal participation in education, Tanzania.

    Vibeke Vågenes, Cecilie Grevstad (2025)
  • Uhuru na Umoja. Samfunn og utdanning i Tanzania.

    Jonas Christophersen, Vibeke Vågenes, Anders Daniel Faksvåg Haugen, Thomas Mountjoy, Thor Erik Sortland (2025)
  • Education, health and gender - menstruation as barrier for girls' education? A case from Tanzania

    Vibeke Vågenes, Cecilie Grevstad (2025)
  • Education, health and gender – menstruation as barrier for girls’ education? A case from Tanzania

    Cecilie Grevstad, Vibeke Vågenes (2024)
  • Teacher students for the sustainable future? A comparative perspective on ESD in teacher education in Tanzania and Norway.

    Vibeke Vågenes, Omay Chazua, Thor Erik Sortland (2024)
Vis alle
Laster...