Arbeids- og kompetanseområde
Er for tida forskingsprogramleiar for 'Praksisnær profesjons- og utdanningsforsking'. Underviser og rettleier på masterstudia 'master i kreative fag og læreprosessar' og 'IKT i læring' på campus Stord.
Er medlem av og forskar no i det NFR-finansierte forskingsprosjektet 'Building Sustainable Digital Practices in Kindergarten Literacy and Arts Programmes' (DigiSus).
Fagfelt: Kunstfagdidaktikk, dramapedagogikk, dramaturgi, improvisasjon, performativitet, estetiske læreprosessar, lærarrolla, leik, ikt i læring, dataspel, vitenskapsteori, kvalitative forskingsmetodar.
Underviser i
- Master Kreative fag og læreprosessar (MACREL)
- Master IKT i læring
Forskar på
- Lærarrolla og klasseromsleiing
- Estetiske læreprosessar
- Dramaturgi
- Klasserommets dramaturgi
- Digitale praksisar i barnehagen
- Øvingsrommet (rehearsing teaching professionally)
Publikasjonar
-
Paper 2: The Empty Book experience: How can sustainable digital practices be developed and shaped in such a way that they contribute meaningfully to the overarching goals of kindergarten pedagogies?
Borgenvik, Katrine, Aksnes, Kirsti, Hansen, Hannah Belsvik, Fjellanger, Liv Ingrid, Grønsdal, Ingrid A. R., Vangsnes, Vigdis (2021)
-
Paper 3: Implementing sustainable digital practices in kindergartens: Balancing technologies’ usefulness and ease of use?
Fjellanger, Liv Ingrid, Grønsdal, Ingrid A. R., Vangsnes, Vigdis, Aksnes, Kirsti, Borgenvik, Katrine, Hansen, Hannah Belsvik (2021)
-
Paper 1: What are important characteristics of sustainable digital practices in kindergartens?
Hansen, Hannah Belsvik, Fjellanger, Liv Ingrid, Borgenvik, Katrine, Grønsdal, Ingrid A. R., Aksnes, Kirsti, Vangsnes, Vigdis (2021)
-
Øvingsrommet - fra teori til praksis - fra praksis til teori
Tuset, Gry Anette, Vangsnes, Vigdis (2021)
-
Dramaforløp og metoden lærar-i-rolle
Vangsnes, Vigdis (2021)