Studentkort

Studentkortet er ein viktig del av studiekvardagen. Det vil blant anna vere nødvendig med kort for å kunne bevege seg rundt i og ut av bygga på kveldstid.

Studentbevisappen vil vere eit godt supplement til studentkortet, men vil ikkje gi deg tilgang til bygg, skrivar og vere lånekort til bibliotek, slik studentkortet gjer.

Kortet ditt er programmert med dei tilgangane som gjeld akkurat for deg. Du skal ha tilgang til den campus som studiet ditt krev, og eventuelle spesialrom.

Du opnar dører, tar utskrifter osv. ved å halde kortet opp mot ein kortlesar. For kortlesarar med tastatur, og for tilgang etter normal stengetid, må du bruke ein pin-kode før eller etter at kortet er presentert for lesaren.

Her får du hjelp!

Campus Bergen

Kortet ditt vil vere programert til å gi deg tilgang basert på ditt studieprogram.

Koden på studentkortet er den same som du loggar deg på StudentWeb med. Du har fått koden tilsendt på SMS. Dersom du endrar koden på StudentWeb, blir koden også endra for studentkortet på Kronstad. Men koden i Møllendalsveien blir ikkje endra når du endrar den på StudentWeb. OBS: Koblinga mellom koden på StudentWeb og låsesystemet virkar ikkje enno.

Har du gløymt koden din eller problem med tilgangar på kortet ditt, tar du kontakt med Kortsenteret i rom B202 i hovedbygget på Kronstad. Opningstid: 08.00–10.00 på kvardagar. Utover dette kan du ta kontakt med Servicetorget på campus.

Ikkje lag hòl i kortet ditt. Om kortet er defekt eller du har mista det, tar du kontakt med Servicetorget. Leverer du inn eit defekt kort, får du eit nytt kort gratis neste dag. Har du ikkje levert inn eit gammalt kort, vil det nye kortet koste kr 100, som du må betale med bank- eller kredittkort.

Campus Haugesund og Stord

Har du spørsmål om kort? Kontakt Servicetorget

Campus Sogndal og Førde

Har du mista kortet ditt? Du kan bestille nytt kort, og dette kostar 100 kr. 

Slik bestiller du nytt kort:

  1. Gå til deltager.no/nytt-studentkort
  2. Fyll inn felta (namn og e-postadresse)
  3. Klikk på knappen "Bekreft"
  4. Du blir no sendt vidare til betaling
  5. Dagen etter at du har betalt, kan du hente nytt kort i Servicetorget. 

Har du spørsmål om kort? Kontakt Servicetorget