Semesterregistrering

Fristen for semesterregistrering, betaling av semesteravgift og oppmelding til eksamen er 1. september for haustsemesteret og 1. februar for vårsemesteret.

Er du ny student eller skal begynne på eit nytt studium?  

I veke 31 mottar du ein SMS med ein pinkode. (Dersom du får opptak etter 20. juli vil du normalt få SMS tilsendt innan ei veke etter at svarfristen har gått ut.) Når du har mottatt pinkoden loggar du på Studentweb for å semesterregistrere deg.

Semesterregistrering og brukarkonto for deg som er ny student

Frist for semesterregistrering og betaling er:

  • 1. september i haustsemesteret
  • 1. februar i vårsemesteret

Slik semesterregistrerer du deg

Som student skal du semesterregistrere deg i Studentweb kvart semester. Her hentar du også faktura for betaling av semesteravgift.

  1. Logg på Studentweb for din studiestad med Feide eller fødselsnummer og pinkode.
  2. Gå gjennom registreringssekvensen. Oppmelding til undervisning og vurdering (eksamen) er ein del av semesterregistreringa
  3. Kontroller adresseinformasjonen din under Profil.
  4. Semesteravgift: Vel «Meir» i toppmenyen, deretter betaling. Dersom det ikkje ligg faktura her, vel du «Opprett faktura».
  5. Kvittering for betalt semesteravgift får du ved å laste ned appen «Studentbevis». Har du appen Studentbevis treng du ikkje semestermerke på studentkortet. Det blir ikkje delt ut semestermerke i Servicetorget, men kvittering på papir kan bestillast i Studentweb.

Semesteravgift

Semesteravgifta er på 750 kr. 550 kr går til studentsamskipnaden og 200 kr er kopi- og læremiddelavgift. I kopi- og læremiddelavgifta inngår avgift til Kopinor og BOLK.

Har du betalt semesteravgift, men trekkjer deg eller avbryt studiet, kan du få tilbakebetalt semesteravgifta. For å krevje semesteravgifta tilbakebetalt sender du ein e-post til semesteravgift-refusjon@hvl.no. Hugs å ta med studentnummeret ditt. Frist for dette er 1. september for haustsemesteret og 1. februar for vårsemesteret.

Tar du utdanning ved fleire institusjonar på same tid, skal du berre betale semesteravgift til den studentsamskipnaden der du tar flest studiepoeng. For å få slikt fritak ved HVL sender du e-post til semesteravgift-refusjon@hvl.no og legg ved kvittering frå banken på semesteravgifta du har betalt til den andre institusjonen. Hugs å ta med studentnummeret ditt. Frist for dette er 1. september for haustsemesteret og 1. februar for vårsemesteret.
Du må uansett betale kopi- og læremiddelavgift til HVL (for tida 200 kr) innan fristen. Bruk same KID- og kontonummer som på giroen for semesteravgift.

Du kan i tillegg gi eit valfritt bidrag til SAIH på 30 kr. 

Stadfesting på at du er student

Studentar på campus Bergen kan du bestille stadfesting her.

Studentar ved dei andre campusane våre får stadfesting ved å kontakte Servicetorget på sin campus

Har du spørsmål?

Ta gjerne kontakt med Servicetorget om du lurer på noko!