RE6-2004 Omdømme & Strategisk kommunikasjon
Emneplan for studieåret 2017/2018
Innhald og oppbygging
Emnet tek føre seg:
- Begrepsavklaringer omdømme ¿ image - identitet
- Omdømme som holdningar
- Omdømme, tillit og relasjonsbygging
- Bygge og kommunisere omdømme
- Omdømme og Corporate Social Responsibility CSR ¿ samfunnsansvar
- Måling av omdømme
- Kommunikasjonsteori
- Kommunikasjonsmodellar og modellar for informasjonsprosessering
- Kommunikasjonsplanlegging
- Krisekommunikasjon
- Internasjonal kommunikasjonsplanlegging
Læringsutbytte
Etter avslutta emne skal studenten:
- ha kunnskap om ulike omgrep, verktøy og prosessar for det strategiske kommunikasjonsarbeidet i reiselivet
- kunne utarbeide kommunikasjonsstrategi og kommunikasjonsplan basert på strategiske analysemetodar og modellar
- ha kunnskap teori og modellar for å kunne håndtere organisasjonen sine eksterne relasjonar på best mogleg måte
- kunne gjennomføre ein analyse av organisasjonen sitt omdømme
- ha kunnskap om metodar og modellar for å byggje, kommunisere og måle omdømme
- ha kunnskap om PR-leiing og mediahåndtering
Krav til forkunnskapar
Det er tilrådd at studenten har kunnskapar tilsvarande emnet OR6-1005 Strategi og MF6-1000 eller OR6-102 Marknadsføring.
Undervisnings- og læringsformer
Undervisninga vil variere mellom forelesing, gjesteforelesing og oppgåveløysing.
Obligatorisk læringsaktivitet
Det skal leverast inn eitt obligatorisk arbeidskrav. Arbeidskravet skal løysast i grupper på tre-til fire personar. Individuell oppgåveløysing må godkjennast av faglærar. Faglærara står for godkjenning av oppgåva
Vurderingsform
Heimeeksamen i 4 dagar i grupper på inntil fire personar. Individuell oppgåveløysing må godkjennas av faglærer. Bokstavkarakter
Ved stryk skal ein forbetre eksisterande eksamensoppgåve. Ved forbetring skal ein løyse ny eksamensoppgåve.