Hopp til innhald

RE6-2004 Omdømme & Strategisk kommunikasjon

Emneplan for studieåret 2017/2018

Innhald og oppbygging

Emnet tek føre seg:

  • Begrepsavklaringer omdømme ¿ image - identitet
  • Omdømme som holdningar
  • Omdømme, tillit og relasjonsbygging
  • Bygge og kommunisere omdømme
  • Omdømme og Corporate Social Responsibility CSR ¿ samfunnsansvar
  • Måling av omdømme
  • Kommunikasjonsteori
  • Kommunikasjonsmodellar og modellar for informasjonsprosessering
  • Kommunikasjonsplanlegging
  • Krisekommunikasjon
  • Internasjonal kommunikasjonsplanlegging

Læringsutbytte

Etter avslutta emne skal studenten:

  • ha kunnskap om ulike omgrep, verktøy og prosessar for det strategiske kommunikasjonsarbeidet i reiselivet
  • kunne utarbeide kommunikasjonsstrategi og kommunikasjonsplan basert på strategiske analysemetodar og modellar
  • ha kunnskap teori og modellar for å kunne håndtere organisasjonen sine eksterne relasjonar på best mogleg måte
  • kunne gjennomføre ein analyse av organisasjonen sitt omdømme
  • ha kunnskap om metodar og modellar for å byggje, kommunisere og måle omdømme
  • ha kunnskap om PR-leiing og mediahåndtering

Krav til forkunnskapar

Det er tilrådd at studenten har kunnskapar tilsvarande emnet OR6-1005 Strategi og MF6-1000 eller OR6-102 Marknadsføring.

Undervisnings- og læringsformer

Undervisninga vil variere mellom forelesing, gjesteforelesing og oppgåveløysing.

Obligatorisk læringsaktivitet

Det skal leverast inn eitt obligatorisk arbeidskrav. Arbeidskravet skal løysast i grupper på tre-til fire personar. Individuell oppgåveløysing må godkjennast av faglærar. Faglærara står for godkjenning av oppgåva

Vurderingsform

Heimeeksamen i 4 dagar i grupper på inntil fire personar. Individuell oppgåveløysing må godkjennas av faglærer. Bokstavkarakter

Ved stryk skal ein forbetre eksisterande eksamensoppgåve. Ved forbetring skal ein løyse ny eksamensoppgåve.