Førstelektor

Anders Grov Nilsen

Arbeids- og kompetanseområde

- Allmennlærarutdanna (4 år) ved Høgskulen Stord/Haugesund
- Hovudfag i Pedagogisk Informasjonsvitskap frå Universitetet i Bergen

FoU-interesse:
- e-læring
- pedagogisk bruk av IKT

Følg fagmiljøet mitt her: www.facebook.com/masterIKT



Underviser i
  • IKT i læring (master) - https://www.hvl.no/studier/studieprogram/2020h/master
  • Programmering for lærarar - https://www.hvl.no/studier/studieprogram/2018h/prog
  • Praktisk utdanningsvitskap (master) - https://www.hvl.no/studier/studieprogram/2021v/mpuv/
  • Profesjonsretta pedagogikk - https://www.hvl.no/studier/studieprogram/emne/33/mgbpp201

Forskar på

IKT i læring


Forskargrupper
Underviser i
  • MDIP505, Utdanningsforsking i praksis, 25/26
  • MPUV501B, IKT i læring 1 - Digital teknologi i pedagogisk utviklingsarbeid, 25/26
  • MPUV502B, IKT i læring 2 - Skapande arbeid med digitale verktøy, 25/26, emneansvarlig
  • MPUV505, Utdanningsforsking i praksis, 25/26
  • MPUV550B, IKT i læring - Masteroppgåve, 25/26
  • PPUA306, Skulen i samfunnet - leiing av lærings- og utviklingsarbeid i eit organisasjons- og samfunnsperspektiv, 25/26

Publikasjonar

  • VR-Teknologi i kroppsøvingsfaget

    Anders Grov Nilsen, Marius Ødegård (2024)
  • «Blended learning» og lærarstudentar sine opplevingar av «tilstedeværelse» i eit fleir-campus-universitet

    Anders Grov Nilsen, Jan Erik Ølmheim, Aslaug Grov Almås (2024)
  • What digital educational resources are in use by UNESCO Global Geoparks? Report 1 from the GeoSite project

    Anders Grov Nilsen, Sissel Margrethe Høisæter, Tomas Larsen Høisæter, Leif Tore Trædal (2024)
  • Blended learning and student teachers’ experiences of presences in a multi-campus university

    Anders Grov Nilsen, Jan Erik Ølmheim, Aslaug Grov Almås (2024)
  • - Kunstig intelligens har ingen plass i grunnskulen

    Anders Grov Nilsen (2024)
  • Munnleg dialog i møte med kunstig intelligens

    Hege Myklebust, Sissel Margrethe Høisæter, Aslaug Grov Almås, Michel Alexandre Cabot, Inga Margrethe Fagerbakke, Brita Høyland (2024)
  • Hvordan opplever elevene bruken av programmering i fremmedspråkundervisning?

    Michaela Weiss, Anders Grov Nilsen, Michel Alexandre Cabot (2023)
  • Undervise i programmering uten formell kompetanse etter fagfornyelsen LK20

    Anita Selbo, Anders Grov Nilsen (2023)
  • Profesjonsfagleg digital kompetanse hos lærarar i norsk kommune

    Marit Mathiassen, Anders Grov Nilsen (2023)
  • Systematic literature review as a digital collaborative research-like learning activity: a case study

    Anne Wally Ryan, Line Kolås, Anders Grov Nilsen, Aslaug Grov Almås (2023)
  • Elever og lærere vil ha bøker, penn og papir. Det får de ikke.

    Anders Grov Nilsen (2023)
  • Stories from pre-service teachers’ digital learning space: Kvifor treng dei ein dørstokk?

    Anders Grov Nilsen, Aslaug Grov Almås (2023)
  • Engaging Student Teachers in Academic Reading and Reflection Using Social Video-Sharing

    Anders Grov Nilsen, Liv Inger Engevik, Aslaug Grov Almås (2023)
  • Lego Spike kodedag

    Anders Grov Nilsen (2023)
  • «... I learn the most when I have someone to practice with» - Students’ experience with online teaching from after and further educations

    Jan Erik Ølmheim, Anders Grov Nilsen (2023)
  • Stories from pre-service teachers’ digital learning space: What kind of learning spaces do our students ask for? And who do they need in there?

    Anders Grov Nilsen, Aslaug Grov Almås (2023)
  • Classcraft som motivator for prososial atferd i klasserommet

    Ingve Gilje, Anders Grov Nilsen (2023)
  • «Never Alone» in the EFL Classroom: Exploring the potential of the video game «Never Alone - Kisima Inŋitchuŋa» in developing intercultural competence in the English as a Foreign Language (EFL) classroom.

    Cecilie Kartveit Mcrae, Anders Grov Nilsen (2022)
  • Læreres profesjonsfaglige digitale kompetanse i programmering og algoritmisk tenkning

    Helene Lefebvre Grimsgaard, Anders Grov Nilsen (2022)
  • Programmering med PRIMM- modellen: ein veg mot djupnelæring i matematikkfaget!

    Renate Møgster Klepsvik, Anders Grov Nilsen (2022)
  • Digitale læremiddel i lærarutdanninga

    Aslaug Grov Almås, Anders Grov Nilsen, Ingrid Maria Helleve, Hilde Gry Leer-Salvesen, Helene Gram (2022)
  • Stories from Covid-19: What kind of learning spaces do our students ask for?

    Anders Grov Nilsen, Aslaug Grov Almås (2022)
  • Programming in the classroom as a tool for developing critical democratic competence in mathematics

    Inge Olav Hauge, Johan Lie, Yasmine Abtahi, Anders Grov Nilsen (2021)
  • Lærar for ein dag (web)

    Anders Grov Nilsen, Aslaug Grov Almås, Atle Løkken, Helene Gram, Arne Thomas Lund Nilsen, Else Karen Vikanes Bjelland (2021)
  • How do teacher educators experience the transition from on- to off-campus teaching during covid-19?

    Kari Anne Flem Røren, Anders Grov Nilsen (2021)
  • From on- to off-campus – how do teacher educators and their students experience student active learning?

    Anders Grov Nilsen, Aslaug Grov Almås (2021)
  • How to engage students online

    Anders Grov Nilsen, Aslaug Grov Almås (2021)
  • Tilrettelegging for studentaktivitet og interaksjon i nettbasert undervisning :En kasusstudie av et utvalg lærerutdanneres erfaringer med Covid-19 omlegging av undervisning

    Kari Anne Flem Røren, Anders Grov Nilsen (2021)
  • Programmering som didaktisk verktøy i matematikkfaget

    Torodd Flatråker Ottestad, Anders Grov Nilsen (2021)
  • Et lærerperspektiv på utforsking og problemløsing i programmering på mellomtrinnet

    Aslaug Faltinsen, Anders Grov Nilsen (2021)
  • Bidrar programmering i undervisningen til kompetanse?

    Steinar Nordal, Anders Grov Nilsen (2021)
  • Elevaktiv læring med mikrokontroller i elektrofag i videregående skole

    Steffen Jørs, Anders Grov Nilsen (2021)
  • Kreativitet i Skaperverkstedet

    Bjørn-Ole Schjølberg, Anders Grov Nilsen (2020)
  • Algoritmisk tekstanalyse

    Christian Lauvåsvåg Knoph, Anders Grov Nilsen (2020)
  • Using a social video-sharing platform to enhance quality of higher education

    Anders Grov Nilsen, Liv Inger Engevik, Aslaug Grov Almås (2020)
  • Producing Digital Learning Resources (DLR) for Teacher Training

    Anders Grov Nilsen, Aslaug Grov Almås, Helene Gram (2020)
  • Fleksibilitet vs. kvalitet

    Anders Grov Nilsen (2019)
  • Computational thinking and programming

    Anders Grov Nilsen (2019)
  • Hva kjennetegner elevenes bruk av achievements i digitale spill?

    Morten Sikkeland, Anders Grov Nilsen (2019)
  • Programmering og problemløsning i småskolen

    Christina Hemnes, Anders Grov Nilsen (2019)
  • Oppsiktsvekkjande studenttal

    Anders Grov Nilsen (2019)
  • Introduksjon til Scratch

    Anders Grov Nilsen (2019)
  • Programmering på HVL

    Anders Grov Nilsen (2019)
  • Introduksjon til Scratch

    Anders Grov Nilsen (2019)
  • Teacher educators’ experiences and reflections concerning digital learning activities

    Ingrid Helleve, Aslaug Grov Almås, Anders Grov Nilsen, Hilde Gry Leer-Salvesen, Helene Gram (2019)
  • Digitale læremidler og grunnskoleelevers opplevelse av dem

    Lars Peter Østrem, Anders Grov Nilsen (2018)
  • Bruk av opplæringsvideo i instrumentalundervisning. - En kvalitativ studie om muligheter i kulturskolen

    Gyldenskog Hans-Petter, Anders Grov Nilsen (2018)
  • Begynneropplæring i digitale ferdigheter

    Kristine Gerhardsen, Anders Grov Nilsen (2018)
  • Robotkjøring i lokale læringslandskap

    Anders Grov Nilsen (2018)
  • When moocing, apping and streaming - how do higher-ed teachers cope with new technologies?

    Anders Grov Nilsen, Aslaug Grov Almås, Helene Gram (2018)
  • Kva veit me om IKT i læring?

    Anders Grov Nilsen (2018)
  • Motivasjon og selvregulering i Google G Suite

    Anders Grov Nilsen, Stein Ørnhaug (2017)
  • Debuterte som filmskodespelar

    Anders Grov Nilsen (2017)
  • Ny app førebur lærarstudentar på kvardagen som ventar

    Anders Grov Nilsen (2017)
  • Lærar for ein dag

    Anders Grov Nilsen, Aslaug Grov Almås, Marit Kulild, Else Karen Vikanes Bjelland, Jorunn Høyland, Helene Gram (2017)
  • Kva kan eit nytt teknologifag i skulen innehalda?

    Anders Grov Nilsen (2017)
  • Lærestoff til ei hybridisert lærarutdanning - finst det ein app for det?

    Anders Grov Nilsen (2017)
  • Developing Learning content for the hybridization of teacher training

    Anders Grov Nilsen, Aslaug Grov Almås, Helene Gram (2017)
  • Added Values and Challenges Social Media Represent in the Hybridisation of Teacher Training

    Anders Grov Nilsen, Aslaug Grov Almås (2016)
  • Hva kan skolen lære av kodeklubbene?

    Egil Bjørnevoll, Anders Grov Nilsen (2016)
  • Design av utdanning

    Anders Grov Nilsen (2016)
  • Ein modell for utvikling av god nettstøtta og samlingsbasert undervisning

    Anders Grov Nilsen (2016)
  • Digitale ferdigheiter sterkare vektlagt enn i dag - i alle fag?

    Anders Grov Nilsen (2016)
  • Kahoot til samarbeidslæring og sjølvstudium: Elevperspektiv på bruk av Kahoot i vidaregåande skule

    Anders Grov Nilsen, Else Anette Haugen (2016)
  • ”How many Es can higher education tolerate? It is not about food additives (E-numbers) this time. This time it is about how much E-learning we can add - or how the digitalisation will stretch our conception of education."

    Aslaug Grov Almås, Anders Grov Nilsen (2016)
  • Sosiale medier - hva gjør vi som lærere?

    Aslaug Grov Almås, Anders Grov Nilsen (2016)
  • Sosial web i fleksible utdanningar: Korleis omtalar masterstudentar tydinga av sosial web for å realisere eigne forventningar og målsettingar i fleksible utdanningar?

    Stein Magnar Gjerde, Aslaug Grov Almås, Anders Grov Nilsen (2015)
  • NETTBRETT I BEGYNNAROPPLÆRINGA I LESING - lærarar sine refleksjonar kring bruk av nettbrett i begynnaropplæringa i lesing på 1. og 2. trinn

    Rune Johan Krumsvik, Anders Grov Nilsen, Lisbeth Merete Johannesen (2015)
  • HSH: Frå teologi til teknologi

    Anders Grov Nilsen, Aslaug Grov Almås (2015)
  • Variert bruk av IKT i undervisninga

    Anders Grov Nilsen (2015)
  • Nettlærerrollen og nettstudentrollen

    Anders Grov Nilsen (2015)
  • Kan PCen laga mat?

    Anders Grov Nilsen (2015)
  • Added values and Challenges social media represent in the hybridisation of teacher training

    Anders Grov Nilsen, Aslaug Grov Almås (2015)
  • Kodetime

    Anders Grov Nilsen (2014)
  • IKT for dei yngste

    Anders Grov Nilsen (2014)
  • Hvordan styrke graden av tilhørighet og nærhet i nettstøttede studier?

    Aslaug Grov Almås, Anders Grov Nilsen, Omar Zahl Pettersen (2014)
  • Lag ditt eige dataspel

    Anders Grov Nilsen (2014)
  • Lag ditt eige dataspel

    Anders Grov Nilsen (2014)
  • Fanget mellom to verdener

    Anders Grov Nilsen (2014)
  • How can use of social media improve teacher training?

    Anders Grov Nilsen, Aslaug Grov Almås (2014)
  • E-læring. Kursdesign og oppgåvedesign

    Anders Grov Nilsen (2013)
  • Grensesnitt. - Kan du styra eit romskip?

    Anders Grov Nilsen (2013)
  • Kor mykje E-stoff toler HSH?

    Anders Grov Nilsen, Aslaug Grov Almås (2013)
  • Teaching online or on-campus? - what students say about desktop videoconferencing :

    Anders Grov Nilsen, Aslaug Grov Almås, Rune Johan Krumsvik (2013)
  • Education on the Brink? - What Students Say About Desktop Video Conferencing

    Anders Grov Nilsen, Aslaug Grov Almås (2012)
  • Når alle elevane har brukar sin muspeikar samstundes

    Anders Grov Nilsen, Birgit Elin Olsen Bratseth (2010)
  • Alle kan programmera... - Dataspelprogrammering i Scratch

    Anders Grov Nilsen (2010)
  • The times they are a-changin' - modelling netbased learning after 25 years professional practice in E-learning

    Anders Grov Nilsen, Elen Instefjord, Aslaug Grov Almås (2010)
  • The Climate Mystery

    Anders Grov Nilsen, Knut Arve Nordfonn (2010)
  • Utvikling og implementering av digitale samarbeidsverktøy i UH-nettverket

    Anders Grov Nilsen (2010)
  • Web 2.0 verktøy

    Anders Grov Nilsen (2010)
  • Rektor som wannabe screenager

    Anders Grov Nilsen (2010)
  • Digitale læremidler i design og håndverk – fagets mål i møte med ny teknologi

    Merete Kjørmo Bådsvik, Anders Grov Nilsen, Knut Steinar Engelsen (2009)
  • Når nettene blir lange og kulla setter inn

    Anders Grov Nilsen (2007)
  • Valg av skrive- og regneprogram. Økonomi, ideologi og pedagogikk. Pedagogiske aspekter ved valg av Office-pakke

    Anders Grov Nilsen (2007)
  • Digital kompetanse og utfordringar for den norske skulen

    Anders Grov Nilsen, Aslaug Grov Almås (2007)
  • IKT i læring - lærerrollen i den nye skolen?

    Anders Grov Nilsen (2007)
  • Digital kompetanse

    Anders Grov Nilsen, Aslaug Grov Almås (2007)
  • ICT competencies for the next generation of teachers

    Aslaug Grov Almås, Anders Grov Nilsen (2006)
  • Format

    Vilhelm Skjærpe, Peder Skou, Anders Grov Nilsen (2006)
  • Digital messe. Bruk av IKT ved Høgskulen Stord/Haugesund./ Øystein Grov Nilsen, Martin Risvold, Alf Aronsen og Åse Bratthammer

    Anders Grov Nilsen (2005)
  • Nye læreplanen ? grunnleggjande digital ferdighet ? bruka digitale verktøy

    Anders Grov Nilsen (2005)
  • Digital kompetanse som grunnleggjande dugleik. Kva er utfordringane?

    Anders Grov Nilsen, Aslaug Grov Almås (2005)
  • Den nye læreplanen ? når alt blir digitalt

    Anders Grov Nilsen (2005)
  • Nye læreplanar. Nyhende - tanken bak ? lokale konsekvensar

    Anders Grov Nilsen (2005)
  • Læring i samlokaliserte og distribuerte kontekstar

    Anders Grov Nilsen (2005)
  • Bruk av grafiske organisatorar i læringsarbeid

    Anders Grov Nilsen, Guttorm Hveem, Lars Vavik (2005)
  • Læring i samlokaliserte og distribuerte kontekstar

    Anders Grov Nilsen (2004)
  • MENU interim report

    Harald Haugen, Anders Grov Nilsen, Svein Ove Lysne, Bodil Ask, Bodil Ask, Thorleif Hjeltnes (2004)
  • Quality Assurance. Report

    Harald Haugen, Anders Grov Nilsen, Svein Ove Lysne, Bodil Ask, Bodil Ask, Thorleif Hjeltnes (2004)
  • Evaluation of MENU

    Harald Haugen, Anders Grov Nilsen, Svein Ove Lysne, Bodil Ask, Bodil Ask, Thorleif Hjeltnes (2004)
  • MENU final report

    Harald Haugen, Anders Grov Nilsen, Svein Ove Lysne, Bodil Ask, Bodil Ask, Thorleif Hjeltnes (2004)
  • Net based courses: Going from external push to external pull

    Anders Grov Nilsen, Aslaug Grov Almås (2003)
  • Teaching Net based In-service Courses

    Anders Grov Nilsen, Aslaug Grov Almås (2003)
  • Evaluering av digitale læremidler innen området for små fag i yrkesutdanningen

    Amund Junge, Anders Grov Nilsen, Kolbjørn S Brønnick (2003)
  • Utvikling av journalistsimulator i Bergens Tidende og Stavanger Aftenblad : en studie av læringsmiljøets designprosess

    Anders Grov Nilsen (2000)
  • Challenges of Using CSCL in Open Distributed Learning

    Anders Grov Nilsen, Elen Instefjord (2000)