Arbeids- og kompetanseområde
Underviser i
- SRLE 201 Samfunn, religion, livssyn og etikk
- MBA 514 Deltakelse i forskningsgrupper innenfor barnehageforskning
- MBAS 515 Metodefordypning og prosjektplan for masteroppgaven
- MBAS 516 Masteroppgaven
Forskar på
- Utdanning for Bærekraft (ECEfS)
- komparativ og internasjonal utdanning
- lærerutdanning og profesjonell utvikling
- Overgang
- Curriculum & Assessment
Forskargrupper
- BACH301, Bacheloroppgåve, 25/26
- MBAS512, Barnehageforsking i vitskapsteoretisk og forskingsmetodisk perspektiv, 25/26
- MBAS514, Deltaking i forskingsgrupper innan barnehageforsking, 25/26
- MBAS515, Metodefordjuping og prosjektplan for masteroppgåva, 25/26
- MBAS516, Masteroppgåve, 25/26
- SRLE201, Samfunn, religion, livssyn og etikk, 25/26
Publikasjonar
-
Studenter som lærerutdannere?
-
The workshop as a research methodology: Lessons learned from workshops utilized as a participatory research method
-
Digitalizing Internationalization for Cross-Cultural Collaboration in Early Childhood Education during COVID-19 Crisis: Lessons Learned from the UTFORSK Project
-
Waterscapes and their pedagogical significance for ECEC: Cross-cultural perspectives
-
A story of two cultures: Children’s perspectives on the transition from kindergarten to primary school in Norway and China
Laster...