Arbeids- og kompetanseområde
Liv Torunn Grindheim er ein av kjerneforskarane i BARNkunne - senter for barnehageforsking for ein meir rettvis og berekraftig verd for barna vår og er leiar av forskargruppa Barnehagen som (ut)danningsarena, og har arbeida i barnehagelærarutdanninga sidan 2005.
Forskinga hennar byggjer på barndomsosiologi, kultur-historisk tilnærming, filosfi og kritisk etnografi. Ho har som mål å bidra til nasjonal, internasjonal og transdisiplinær tilnærmingar for bidra til ei meir berekraftig verd for barns notidige og framtidige liv.
- Bærekraftig utdanning gjennom barns medverknad i BLU
- Master i barnehagekunnskap
- PhD902 Vitskapsteori, etikk og akademisk tekstarbeid
- Berekraftig utdanning i barnehage og barnehagelærarutdanning
- Conditions for children as explorers
- Lived democracy
- Barnehagelærarprofesjonen
Utvalde publikasjonar
-
Photo-Elicitation Interviews - a Possibility for Collaborative Provocation of Preconceptions
-
Young children’s lived democracy: How can children’s democratic participation be conceptualised as more than socialisation?
-
Approaching Agency in Intra-Activities
-
Exploring the Taken-for-Granted Advantage of Outdoor Play in Norwegian Early Childhood Education
-
Wider room for curbing bullying in early childhood education and care - emphasising a democratic, social and contextual approach to bullying phenomenon