Arbeids- og kompetanseområde
Liv Torunn Grindheim er ein av forskarane i BARNkunne - senter for barnehageforsking for ein meir rettvis og berekraftig verd for barna vår ,er leiar av forskargruppa Barnehagen som (ut)danningsarena, redaktør i tidsskriftet Nordisk barnehageforskning, og har arbeida i barnehagelærarutdanninga sidan 2005.
Forskinga hennar byggjer på barndomsosiologi, kultur-historisk tilnærming, filosofi og kritisk etnografi.
Underviser i
- Bærekraftig utdanning gjennom barns medverknad i BLU
- Master i barnehagekunnskap
- PhD902 Vitskapsteori, etikk og akademisk tekstarbeid
- NORBARN kurs 2 Ansvarleg leiing av kunnskapsutvikling - etablere endringsagentar
Forskar på
- Berekraftig utdanning i barnehage og barnehagelærarutdanning
- Vilkår for barns leik og utforsking
- Barn som borgarar
- Barnehagelærarprofesjonen
- Barnehagelærarutdanninga
Forskargrupper
- MBAS511, Barnehagen som danningsarena og barnehagelæraren sitt profesjonsoppdrag, 24/25, emneansvarlig
- MBAS512, Barnehageforsking i vitskapsteoretisk og forskingsmetodisk perspektiv, 24/25
- MBAS513, Leiing av kvalitetsutvikling i barnehagen, 24/25
- MBAS514, Deltaking i forskingsgrupper innan barnehageforsking, 24/25
- MBAS515, Metodefordjuping og prosjektplan for masteroppgåva, 24/25
- MBAS516, Masteroppgåve, 24/25
- PHD901, Danning og didaktiske praksisar, 24/25
- PHD902, Vitskapsteori, etikk og akademisk tekstarbeid, 24/25
- PHD916, Ansvarleg leiing av kunnskapsutvikling - å etablere endringsagentar, 24/25
- PHD950, Avhandling, 24/25
Publikasjonar
-
Brettspel som tilrettelegging for utdanning for berekraftig utvikling i barnehagen
-
Materiell som vilkår for utforsking innen fagområdet natur, miljø og teknikk i barnehagen
-
Photo-Elicitation Interviews - a Possibility for Collaborative Provocation of Preconceptions
-
Young children’s lived democracy: How can children’s democratic participation be conceptualised as more than socialisation?
-
Wider room for curbing bullying in early childhood education and care - emphasising a democratic, social and contextual approach to bullying phenomenon
Laster...