Arbeids- og kompetanseområde
Liv Torunn Grindheim er ein av kjerneforskarane i BARNkunne - senter for barnehageforsking for ein meir rettvis og berekraftig verd for barna vår og er leiar av forskargruppa Barnehagen som (ut)danningsarena, og har arbeida i barnehagelærarutdanninga sidan 2005.
Forskinga hennar byggjer på barndomsosiologi, kultur-historisk tilnærming, filosfi og kritisk etnografi. Ho har som mål å bidra til nasjonal, internasjonal og transdisiplinær tilnærmingar for bidra til ei meir berekraftig verd for barns notidige og framtidige liv.
Underviser i
- Bærekraftig utdanning gjennom barns medverknad i BLU
- Master i barnehagekunnskap
- PhD902 Vitskapsteori, etikk og akademisk tekstarbeid
Forskar på
- Berekraftig utdanning i barnehage og barnehagelærarutdanning
- Conditions for children as explorers
- Lived democracy
- Barnehagelærarprofesjonen
Forskargrupper
Utvalde publikasjonar
-
Approaching Agency in Intra-Activities
-
In the Best Interests of the Child: From the Century of the Child to the Century of Sustainability
-
Conflict Analysis: A Methodology for Exploring Children's Cultural Formation in Early Childhood Education
-
Barnehagelæreren - en verdibygger
-
Early Childhood Education for Sustainability Through Contradicting and Overlapping Dimensions