Professor

Liv Torunn Grindheim

Arbeids- og kompetanseområde

Liv Torunn Grindheim er ein av kjerneforskarane i BARNkunne - senter for barnehageforsking for ein meir rettvis og berekraftig verd for barna vår  og er leiar av forskargruppa Barnehagen som (ut)danningsarena, og har arbeida i barnehagelærarutdanninga sidan 2005. 

Forskinga hennar byggjer på barndomsosiologi, kultur-historisk tilnærming, filosfi og kritisk etnografi. Ho har som mål å bidra til nasjonal, internasjonal og transdisiplinær tilnærmingar for bidra til ei meir berekraftig verd for barns notidige og framtidige liv. 

 

 

Underviser i

  • Bærekraftig utdanning gjennom barns medverknad i BLU
  • Master i barnehagekunnskap
  • PhD902 Vitskapsteori, etikk og akademisk tekstarbeid

Forskar på

  • Berekraftig utdanning i barnehage og barnehagelærarutdanning
  • Conditions for children as explorers
  • Lived democracy
  • Barnehagelærarprofesjonen

Forskargrupper

Publikasjonar

  • Young children’s lived democracy: How can children’s democratic participation be conceptualised as more than socialisation?

    Grindheim, Liv Torunn (2022)
  • Barnehagepedagogikk Ei innføring for studentar

    Akslen, Åse Nylenna, Moe, Randi, Fjellanger, Liv Ingrid, Skram, Dag, Grindheim, Liv Torunn (2021)
  • Exploring Military Artefacts in Early Childhood Education: Conflicting Perspectives on Cultural Sustainability, Belonging and Protection

    Birkeland, Åsta, Grindheim, Liv Torunn (2021)
  • Exploring discourses of national and global identities in early childhood education

    Birkeland, Åsta, Grindheim, Liv Torunn (2021)
  • Approaching Agency in Intra-Activities

    Grindheim, Liv Torunn (2021)
  • Vis alle