Professor

Liv Torunn Grindheim

Arbeids- og kompetanseområde

Liv Torunn Grindheim er ein av kjerneforskarane i BARNkunne - senter for barnehageforsking for ein meir rettvis og berekraftig verd for barna vår  og er leiar av forskargruppa Barnehagen som (ut)danningsarena, og har arbeida i barnehagelærarutdanninga sidan 2005. 

Forskinga hennar byggjer på barndomsosiologi, kultur-historisk tilnærming, filosfi og kritisk etnografi. Ho har som mål å bidra til nasjonal, internasjonal og transdisiplinær tilnærmingar for bidra til ei meir berekraftig verd for barns notidige og framtidige liv. 

 

 

Underviser i

  • Bærekraftig utdanning gjennom barns medverknad i BLU
  • Master i barnehagekunnskap
  • PhD902 Vitskapsteori, etikk og akademisk tekstarbeid

Forskar på

  • Berekraftig utdanning i barnehage og barnehagelærarutdanning
  • Conditions for children as explorers
  • Lived democracy
  • Barnehagelærarprofesjonen

Forskargrupper

Utvalde publikasjonar

  • Approaching Agency in Intra-Activities

    Grindheim, Liv Torunn (2021)
  • In the Best Interests of the Child From the Century of the Child to the Century of Sustainability

    Grindheim, Liv Torunn, Borgen, Jorunn Spord, Ødegaard, Elin Eriksen (2021)
  • Conflict Analysis: A Methodology for Exploring Children's Cultural Formation in Early Childhood Education

    Grindheim, Liv Torunn (2020)
  • Barnehagelæreren - en verdibygger

    Grindheim, Liv Torunn, Aaserud, Geir (2019)
  • Early Childhood Education For Sustainability Through Contradicting and Overlapping Dimensions

    Grindheim, Liv Torunn, Bakken, Yvonne, Hauge, Kjellrun Hiis, Heggen, Marianne Presthus (2019)