Studieplan - Aktiv omsorg - bevegelse, naturopplevingar og deltaking, vidareutdanning
Hausten 2018
Aktiv omsorg skal bidra til å fremje meistring, kvardagsrehabilitering, positive opplevingar, sosial deltaking, og helse. Studiet legg vekt på kunnskap om bevegelse, naturopplevingar og deltaking.
Føremålet med utdanninga er å i møtekomme behovet for auka kompetanse om bevegelse, naturoppleving og deltaking for å for å styrke helse, sosial fungering og meistring.
Dette er tråd med Meld.St .26 Fremtidens primærhelseteneste - nærhet og helhet (2014-2015), Meld.St.19 Folkehelsemeldinga - mestring og muligheter (2014-2015) og Meld.St.34 Folkehelsemeldinga - God helse - felles ansvar (2012-2013).
Studiet er aktuelt for ulike yrkesgrupper i offentleg og privat sektor t.d. lærarar (barnehage/ grunnskule), tilsette innan helse- og sosialomsorga, spesialhelsetenesta, Barn-, ungdom-, og familieetaten (BuFetat), Kriminalomsorga.
Læringsutbytte
Etter gjennomført studium skal studenten:
- ha kunnskap om og erfaring med bevegelse og naturopplevingar som reiskap i eiga yrkesutøving
- ha kunnskap til å analysere faglege problemstillingar med utgangspunkt i kva eit aktivt liv har å seie for livskvalitet og helse
Ferdigheiter:
- kunne analysere teoriar og metodar innan fagområdet og sjølvstendig arbeid med å planleggje og setje i verk prosjekt som legg til rette for aktiv deltaking
Generell kompetanse:
-kunne anvende sine kunnskapar og ferdigheiter i praksis, samt reflektere over eiga fagutøving
Kompetanse / formell grad
Dei to emna i vidareutdanninga kan saman, eller kvar for seg kan gå inn som valfrie emne i mastergradsstudia
- Samhandling innan helse- og sosialtenester, Høgskulen på Vestlandet
- Meistring og myndiggjering, Høgskulen i Volda.
Innhald
Aktiv omsorg; bevegelse, naturopplevingar og deltaking arbeid er ei vidareutdanning på 30 (15+15) studiepoeng. Den er bygd opp av to emne på 15 studiepoeng: MT 500 Fysisk aktivitet og naturopplevingarog MT501 Fysisk aktive deltakarar. Kvart emne har tre samlingar à fire dagar ved Høgskulen på Vestlandet, Campus Sogndal.
Arbeidsformer
Undervisninga er lagt opp med ein kombinasjon av førelesingar, aktivitetar, arbeid i grupper og seminar med rettleiing. I tillegg skal studenten gjere arbeidsoppgåver mellom samlingane. Fronter vert nytta som elektronisk læringssystem.
Vurderingsformer
Eksamen/sluttvurdering blir vurdert med bokstavskarakter etter ein skala frå A til F. A er beste karakter og F betyr ikkje greidd. Kvart emne har avsluttande eksamen, emneomtalane gir nærmare omtale av sluttvurderinga. Alle eksamenar vert vurdert av to sensorar og har ekstern sensur.