Hopp til innhald

BLU3-1009 Musikk med dei minste

Emneplan for studieåret 2018/2019

Innhald og oppbygging

Ein vil i hovudsak konsentrere seg om følgjande fem hovudarbeidsområde:

  • Barnehagen som organisasjon
  • Pedagogisk leiing og kritisk refleksjon
  • Samarbeid, musikalsk samspel og kommunikasjon i barnehagen
  • Dei yngste borna i barnehagen
  • Praktiske disiplinar/handverksemne i musikk

Læringsutbytte

Ved fullført emne skal studenten ha følgjande læringsutbytte:

Kunnskapar

Studenten

  • har kunnskap om relevant forsking og lovverk, ulike teoriar og metodar knytt til leiing generelt og leiarrolla i barnehagen spesielt
  • har kunnskap om organisasjonsteori, organisasjonskultur, barnehagen som lærande organisasjon og kan ta denne kunnskapen i bruk i høve eiga leiarrolle
  • har kunnskap om samarbeidsprosessar mellom barn, personale, føresette og eksterne aktørar
  • har kunnskap om musikalsk samspel i ulike miljø
  • har kunnskap om barns musikalske kvardag i ulike miljø
  • har kunnskap om musikk som kommunikasjon

 

Ferdigheiter

Studenten

  • kan leie og rettleie medarbeidarar med ulik bakgrunn og ulike føresetnadar og reflektere over og utvikle eiga leiarrolle
  • kan ta i bruk ulike metodar i utviklings- og endringsprosessar og utvikle gode former for samarbeid
  • kan mestre ulike dokumentasjonsformer og kan bruke dokumentasjon som grunnlag for systematisk arbeid og refleksjon
  • kan utvikle og formidle musikkopplevingar for barnehageborn i ulike miljø
  • kan bruke musikk gjennom eigen utøving av song, spel og rørsle
  • kan legge til rette for og utvikle stimulerande musikkopplevingar i barnehagen
  • kan reflektere over barns livsverden

 

Generell kompetanse

Studenten

  • har innsikt i tilhøve som legg rammer for leiing av endrings- og utviklingsprosessar og kunne reflektere kritisk
  • meistrar kommunikasjon med barn, føresette, personalet og eksterne samarbeidspartnarar
  • kan vidareutvikle barnehagen og barnehagelærarrolla, ta sjølvstendige val og sjå barn sin oppvekst i eit samfunn i endring
  • kan kritisk vurdere eiga leiarrolle og fagleg didaktisk arbeid knytt til musikk i barnehagen

Krav til forkunnskapar

Gjennomført obligatorisk 150 studiepoeng i barnehagelærarutdanninga

Undervisnings- og læringsformer

Praktisk undervisning i song og spel, førelesningar, sjølvstudium, gruppearbeid, prosjektarbeid, øvingar

Obligatorisk læringsaktivitet

  • ei praktisk gruppeoppgåve knytt til prosjektarbeid i musikk
  • ein fagtekst om eiga leiarrolle i barnehagen
  • obligatorisk oppmøte (80 %)

Vurderingsform

Vårsemesteret 

Prosjektrapport: Prosjektarbeid i gruppe knytt til musikk som skal avsluttast med ein skriftleg rapport Vekting: 60%

Ved stryk eller forbetring av prosjektoppgåva, kan studenten levere omarbeidd tekst.

Individuell munnleg eksamen Vekting: 40%

Graderte karakterar (A-F)