Hopp til innhald

MASIKT-TEK02 Teknologisk profilemne 2

Emneplan for studieåret 2019/2020

Innhald og oppbygging

Innhaldet er retta mot forholdet mellom læringsteoriar og ulike typar digitalt orienterte læringsmiljø. Det blir lagt vekt på læringsteoriar relatert til metodar for bruk og utvikling av digitale verktøy i læring. Emnet gir også innføring i innsamling, handsaming og rapportering av data. Emnet skal vera ein del av det teoretiske grunnlaget for temaområdet for masterarbeidet i andre studieår.

Læringsutbytte

Studenten skal: - Kunnskapar: Ha oversikt over ulike læringsteoriar, og kunne relatere desse til utvikling og tilrettelegging av læringsmiljø. Kjenne til metodar for innsamling, handsaming og framstilling av data.

- Ferdigheitar: Kunne bruke spesielle verktøy for utvikling av interaktive læringsmiljø. Studenten skal kunne vurdere og relatere læringsmiljø til aktuelle læringsteoriar. Studenten skal kunne utforme metodar for elektronisk datainnsamling.

- Generell kompetanse: Kunne utvikle interaktive læringsmiljø. Kunne bruke relevante læringsteoriar relatert til læringsmiljø. Kunne foreta datainnsamling via elektroniske medium.

Krav til forkunnskapar

Følgd undervising og godkjent arbeidskrav i MASIKT-TEK01

Tilrådde forkunnskapar

MASIKT-DIG

MASIK-TEK01

Undervisnings- og læringsformer

Arbeidet inneber nettmøte, samlingar, rettleiing, arbeid med nettbaserte ressursar, arbeid med utviklingsverktøy og arbeid med mappeelement. Det blir knytt praksis til emnet som dekkar praksiskravet i fjerde året av grunnskulelærarutdanninga.

Obligatorisk læringsaktivitet

Møte på samlingar. Nærare presisert i semesterplan.

Vurderingsform

Mappevurdering

Hjelpemiddel ved eksamen

Alle skrevne og trykte hjelpemidlar

Meir om hjelpemiddel