PSBU103 Organisering og samordning av tenestetilboda til barn og ungdom
Emneplan for studieåret 2025/2026
Innhald og oppbygging
Innhald og oppbygging
Dette emnet omhandlar tverrfagleg og tverretatleg samarbeid, og skal gje kunnskap om korleis kommunane organiserer tenestetilboda til barn, ungdom og deira familiar. Vidare har emnet fokus på korleis samarbeidsstrukturar hemmar eller fremjar vilkår for samarbeid på tvers av profesjonar og etatar i praksis.
Emnet er forankra i overordna konvensjonar, lover og forskrifter knytt til fagområdet, og har vektlegg korleis ein kan skape heilheitlege tenester til barn og unge gjennom koordinering, samordning og samarbeidskompetanse.
Læringsutbytte
Ein student med fullført emne har følgjande læringsutbytte definert i kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse.
Kunnskap:
Studenten...
- har avansert kunnskap om betydinga av samanhengjande, og heilskaplege tenestetilbod til barn og unge
- har avansert kunnskap om organisering av tenestetilbodet på ulike nivå
- har avansert kunnskap innan samarbeid og koordinering av tenester til barn og unge
- har avansert kunnskap om rettigheter, lover- og regelverk og sentrale føringar som har betydning for tenestetilbodet til barn og unge på system- og tenestenivå
- kan analysere korleis kompetanse og faglege perspektiv påverkar arbeidet i tenestetilboda til barn og unge, samt koordinering og samarbeid mellom tenestene
Ferdigheiter:
Studenten...
- kan iverksetje og gjennomføre heilheitlege, koordinerte, kunnskapsbaserte og bærekraftige tiltak med og for barn, unge og familier, og sikre at desse ivaretar barns rettigheter
- kan bruke tenestetilbodet sin oppbygging lokalt og nasjonalt.
- kan anvende metodar som fremjar brukarmedverknad, meistring og myndiggjering på individ- og gruppenivå.
- kan anvende samhandlingsmodellar og -verktøy knytt til sentrale nasjonale satsinger innan fagområdet
- kan analysere og bruke innovative arbeids- og samhandlingsformer
Generell kompetanse:
Studenten...
- kan analysere korleis ulike samarbeidsstrukturar hemmar eller fremjar føresetnadene for samarbeid på tvers av profesjonar og etatar, og gjennom dette synleggjere kompetanse om ulike fagområder sin kompetanse- og ansvarsområder
- kan delta i tverrfaglege- og tverretatlege team som ivaretar heilskaplege tenestetilbod til barn, ungdom, unge vaksne og deira familiar
- kan bruke sin kompetanse og eige fag sitt bidrag i koordinering og samhandlig knytt til tenester til barn, unge og deira familiar
- kan anvende sine kunnskaper og ferdigheter om barn og unge sine helsetenester til å analysere kva som fremjer eller hemmer moglegheitene for reell medverknad i praksis
- kan kommunisere til barn og unge, deira familie og nettverk, tenester og samarbeidspartnerar om korleis tenestene til barn og unge er organisert, og drøfte om organiseringa ivaretar barns medverknad og barnet sitt beste
Krav til forkunnskapar
Ingen
Tilrådde forkunnskapar
PSBU101, PSBU102 og PSBU105
Undervisnings- og læringsformer
Det vert lagt vekt på å bruke varierte undervisnings- og læringsformer som digital undervisning via Zoom, studentaktive læringsformer på campus, sjølvstudium og oppgåveskriving
Rettleiing i tverrfaglege rettleiingsgrupper - digitalt via Zoom
Obligatorisk læringsaktivitet
Følgjande obligatoriske læringsaktivetar må vere godkjende før studenten kan framstille seg for sluttvurdering:
1. 75% obligatorisk oppmøte til undervisning og 100% oppmøte i rettleiingsgrupper.
2. Ei individuell skriftleg refleksjonsoppgåve knytt til utvikling av eigen yrkeskompetanse gjennom digital kartlegging av tenester for barn og unge i eigen kommune (Omfang; 1000 ord (+/-10%).
Vurderingsform
Oppgåve
Gruppeoppgåve med sjølvvald problemstilling.
Studentgrupper på 2 - 4 studentar skriv oppgåve om kva vilkår som fremjer og kva som hemmar tverrfagleg samarbeid i tenester til barn og unge i praksis.
Omfang:
4500 ord +/- 10%
Rettleiing
Kvar gruppe har tilbod om tre rettleiingar på oppgåva
Vurderingsuttrykk
Gradert karakterskala A til F, der karakteren F er ikkje bestått
Hjelpemiddel ved eksamen
Alle hjelpemidler er tilletne.
Meir om hjelpemiddelFagleg overlapping
- PS116 - Organisering og samordning av tenestetilboda til barn, ungdom og unge vaksne - Reduksjon: 10 studiepoeng
- PSBU6102 - Organisering og samordning av tenestetilboda til barn og ungdom - Reduksjon: 12,5 studiepoeng