RE6-2004 Strategisk kommunikasjon

Emneplan for studieåret 2019/2020

Innhald og oppbygging

Innhold:

  • Begrepsavklaringer omdømme, image, identitet
  • Bygge og kommunisere omdømme
  • Omdømme og Corporate Social Responsibility (CSR)/samfunnsansvar
  • Måling av omdømme
  • Kommunikasjonsteori
  • Kommunikasjonsmodellar og modellar for informasjonsprosessering
  • Kommunikasjons-strategi og kommunikasjons-planlegging

Læringsutbytte

Kunnskap

Studenten har

  • kunnskap om metodar og modellar for å byggje, kommunisere og måle omdømmeha
  • kunnskap om ulike omgrep, verktøy og prosessar for de strategisk kommunikasjonsarbeid

Ferdigheiter

Studenten kan

  • utarbeide ein analyse av organisasjonen sitt omdømme
  • utarbeide kommunikasjonsstrategi og kommunikasjonsplan basert på strategiske analysemetodar og modellar

Generell kompetanse

Studenten 

  • kan identifisere og håndtere organisasjonen sine relasjonar på best mogleg måte for å utvikle og ivareta organisasjonen sit omdømme
  • har evne å sjå heilskapen i det strategiske arbeidet som kreves for å kunne bygge og opprettholde eit sterkt og varig omdømme.
  • forstår at organisasjonens kommunikasjonsarbeid er ei strategisk oppgåve som må plasserast på strategisk leiarnivå.

Tilrådde forkunnskapar

OR6-1005 Strategi; OR6-102 Marknadsføring.

Undervisnings- og læringsformer

Undervisninga vil variere mellom forelesing og oppgåveløysing i grupper.

Arbeidskrav

Det skal leverast inn eitt obligatorisk arbeidskrav.

Arbeidskravet skal løysast i grupper på tre-til fire personar. Individuell oppgåveløysing må godkjennast av faglærar. 

Evaluering: Godkjent/Ikkje godkjent

Arbeidskravet må væra godkjent for at studenten kan meldast opp til eksamen. 

Eit arbeidskrav er gyldig dei tre påfølgande semestre.

Vurderingsform

Heimeeksamen i 4 dagar i grupper på inntil fire personar. Individuell oppgåveløysing må godkjennas av faglærer.

Bokstavkarakter A-F

Hjelpemiddel ved eksamen

Alle hjelpemidler tillatt.

Meir om hjelpemiddel