Kroppsøving i grunnskulelærarutdanning 5.–10. trinn
Emner
1.-3. studieår
4. studieår
5. studieår
Progresjonstrapp
- Fagovergripande tema: Fleirkultur, psykososialt læringsmiljø, vold og seksuelle overgrep, samiske forhold.
- Profesjonsfagleg digital kompetanse: Profesjonsfagleg digital kompetanse i undervisingspraksis.
- FOU: Forskingsetikk, lese, skrive, analysere og tolke vitskaplege tekstar. Kjeldekritikk. Metode: intervju, tekst- og dokumentanalyse.
- Praksis-opplæring: Læraren i møte med skulen som organisasjon, overgangar.
Organisering av undervisninga og arbeidsformer
Ein legg opp til både praktisk og teoretisk undervising. Sentrale arbeidsformer er: forelesingar, undervising i praktiske emne både inne og ute, forberedte studentframlegg, diskusjonar, arbeid i grupper og individuelt, munnleg og skriftlig presentasjon, eigenaktivitet og skriftlege innleveringsoppgåver.
Det gjennomførast frivillige friluftsturar som inneber overnatting. På ekskursjonar må studentar vere førebudd på å betale ein eigenandel. Det blir lagt til rette for kompensatorisk arbeidskrav.
Vurdering
- Praktisk-metodisk eksamen der studenten skal planlegga, gjennomføra og deretter reflektera over eit undervisingsopplegg
- Prosjekteksamen
- Individuell skriftleg skuleeksamen