
Slik jobbar vi med studiekvaliteten
Når NOKUT nyleg publiserte resultata frå studiebarometeret, var det ei særleg glede over campus Stord. På Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett (FLKI) har studiekvalitet vore eit kontinuerleg fokus gjennom året.
– Det er ikkje tilfeldig at fakultetet oppnår imponerande resultat på individuelle studieprogram. Vi granskar nøye kva som ligg bak tala frå studiebarometeret, og vurderer potensielle endringar for å ytterlegare betre utdanningane våre, seier prodekan for utdanning på FLKI Anne Kristin Rønsen.
Samstundes erkjenner ho at kvar av campusane kan ha ulike behov og utfordringar når det gjeld å skape utdanningar av høg kvalitet.
Betydeleg innsats
På tvers av ulike studieprogram er campus Stord eit levande bevis på korleis dedikert innsats for studiekvalitet og trivsel kan gi varige resultat. Resultata på barnehagelærarutdanninga (BLU) er generelt gode, og særleg campus Stord og Sogndal har i fleire år skåra høgt nasjonalt. I tillegg har FLKI høg svarprosent, noko som gir data veldig god gyldigheit.
Fokuset på studiekvalitet har vore ein kontinuerleg prioritet. Ein betydeleg innsats vert lagt i å etablere sterke band mellom faglærarar og studentgrupper frå dag éin. Gjennom eit systematisk arbeid jobbar HVL med studiekvalitet for alle sine studieprogram.
Grunnskulelærarutdanninga (GLU) har òg vore aktivt involvert i forbetringsarbeidet. Samansveisinga av ulike fagområde gjennom tett samarbeid mellom emneansvarlege har skapt ei meir heilskapleg studieoppleving for studentane.
Barnehagelærarstudentane på campus Stord er landets mest fornøgde andre året på rad, med skåren 4,2 på kor fornøgd studentane «alt i alt» er med studiet, mot 3,8 som er landsgjennomsnittet. I tillegg har dei mest fornøgde grunnskulelærarstudentane og sjukepleiarstudentane på heile HVL. Av 5 moglege poeng, er scoren 4,1 (grunnskulelærar 1-7) og 4,2 (sjukepleiar) . Det er også godt over landsgjennomsnittet på grunnskulelærarutdanninga 1-7 som er på 3,4 og bachelor i sjukepleie som er 3,8.
Fag og trivsel heng tett saman
Det er ikkje berre det faglege aspektet som vert vektlagt. Det sosiale fellesskapet spelar òg ein like viktig rolle viser tilbakemeldingane frå studentane.
– Faglærarar er tilgjengelege og engasjerte, og studentane opplever ei genuin kjensle av å vere viktige både for utdanninga og praksisfeltet, seier assisterande instituttleiar Ingrid Grønsdal.
Den tette relasjonen mellom fagmiljøet og studentane på Stord og i Sogndal bidrar til gode tilbakemeldingar frå studentane. Studentorganisasjonen arrangerer også ei rekkje aktivitetar som bidrar til eit levande og inkluderande miljø på campus.
50 år med barnehagelærarstudentar
Margareth Eilifsen er studieprogramleiar for BLU. Ho uttrykker stoltheit over barnehagelærarutdanninga på Stord og understrekar viktigheita av å dra lærdom av deira suksess.
Det er ekstra kjekt å få dei gode tala og samtidig feire at det er 50 år sidan dei første førskulelærarane blei uteksaminert frå Stord lærarhøgskule. Jubileumsåret 2024 vert ei hyllest til historia og ei anledning til å reflektere over vegen som er tilbakelagt og vegen som ligg framfor.
Torsdag 7. mars blir Stordseminaret arrangert på campus Stord der føresette, studentar, skuleleiarar, rektorar og andre interesserte er invitert inn.
Relaterte saker:
Studentane er meir nøgde enn før - Høgskulen på Vestlandet (hvl.no)