Arbeids- og kompetanseområde
Sosialantropolog med interesse for norsk sosial og kulturell utvikling, interkulturell kompetanse, idrettskultur og historie, barns sosialisering og digital teknologi i utdanning og i samfunn.
Underviser i grunnskolelærerutdanningene 1-7 og 5-10 og barnehagelærerutdanningen.
Forsker på norsk velferdsstat, skolepolitikk, lek og bevegelse blant barn og student-lærer relasjoner.
Forskergruppe: Profesjon, organisasjon og politikk Profesjon, organisasjon og politikk - Høgskulen på Vestlandet
- BACH301, Bacheloroppgåve, 24/25
- LSU301, Leiing, samarbeid og utviklingsarbeid, 24/25
- LSUINT, Leiing, samarbeid og utviklingsarbeid, 24/25
- MDIP504, Vitskapsteori og metode, 24/25
- MGBSA201, Samfunnsfag 1, emne 2 - Innføring i samfunnsfag 2, 24/25, emneansvarlig
- MGUSA201, Samfunnsfag 1, emne 2 - Innføring i samfunnsfag 2, 24/25, emneansvarlig
- MGUSA301, Samfunnsfag 2, emne 1 - Fordjuping i samfunnsfag 1, 24/25
- MGUSA401, Samfunnsfag 2, emne 2 - Fordjuping i samfunnsfag 2, 24/25
- MGUSA550, Samfunnsfag 3, emne 4 - Masteroppgåve, 24/25
- MGUUB101, Teoretiske perspektiv på utdanning og berekraftig utvikling i Afrika, 24/25
- MGUUB201, Praksis i Afrika, 24/25