Hopp til innhald

MF6-2001 Forbrukaråtferd i reiselivet

Emneplan for studieåret 2017/2018

Innhald og oppbygging

Emnet omhandlar følgjande tema:

  • Modellar for forbrukaråtferd og forbukaråtferdsteori
  • Forbrukaren som individ (behov, personlegdom og persepsjon)
  • Forbrukaråtferd i den individuelle marknaden vs. gruppemarknaden i reiselivet
  • Avgjerdsprosessar og kjøpsåtferd ¿ faktorar som påverka etterspurnaden i reiselivet
  • Motivasjon og persepsjon i reiselivsmarknaden
  • Interkulturell kommunikasjon og kulturskilnader
  • Diffusjon og adopsjon av innovasjon
  • Tilbod og etterspurnadmønster i reiselivet

Læringsutbytte

Etter fullført emne kan/har studenten:

  • Kjennskap til kulturskilnader og utfordringar knytt til interkulturell kommunikasjon
  • Kjennskap til særtrekk ved forbrukaråtferd i den individuelle marknaden vs. gruppemarknaden i reiselivet
  • Kunnskap om kva faktorar som påverkar etterspurnaden i reiselivet, og om særtrekk ved tilbod og etterspurnaden i reiselivet
  • Bruka teoriar og modellar for forbrukaråtferd, avgjerdsprosessar og kjøpsåtferd i marknadsføringa generelt
  • Undersøkje faktorar som kan vera drivarar for åtferd og endringar i avgjerdsprosessar i ulike reiselivsmarknader
  • Forstå korleis bedrifter og organisasjonar i reiselivsnæringa kan imøtekoma kundane sine gjennom planlegging
  • Forstå preferansar til kundar i reiselivet
  • Forstå avgjersler som forbrukarane tek i val av reisemål
  • Forstå korleis reiselivsnæringa kan bruke marknadsføringsmixen og formulere strategiar for å betre konkurransekrafta si

Undervisnings- og læringsformer

Førelesingar og casestudiar i grupper.
Emnet legg opp til læring gjennom studentaktivitet, og arbeid med praktiske problem gjennom casearbeid. I tillegg er det viktig med sjølvstudium og arbeid i grupper mellom førelesingane. Førelesingane skal dekkje dei mest sentrale delane av emnet og skal vere ei støtte til det andre arbeidet som studentane skal leggje ned i dette emnet.

Obligatorisk læringsaktivitet

To skriftlege oppgåver som skal løysast i grupper på inntil fire personar. Eventuell individuell oppgåveløysing må godkjennast av faglærar.

Vurderingsform

Skriftleg, individuell eksamen, 4 timar.

 

Bokstavkarakter

Hjelpemiddel ved eksamen

Ingen

Meir om hjelpemiddel

Fagleg overlapping

  • RE6-208 - Forbrukaråtferd i reiselivet - Reduksjon: 5,5 studiepoeng