Hopp til innhald

MGUKØ301 Kroppsøving 2, emne 1 - Kroppsøvingsfaget, danning, kropp og læring

Emneplan for studieåret 2021/2022

Innhald og oppbygging

Emnet tek sikte på at studentane får auka praktisk-pedagogiske kompetanse, og videreutvikla ein sjølvstendig og fagleg refleksjon over undervising og læring i faget.

Emnet er sett saman med bidrag frå ulike område med tanke på å styrke studentane sin faglege og fagdidaktiske forståelse. Sentralt står faglege aspekt som vurdering, danning, kunnskap om kroppen, trening og kroppsleg læring.

Emneplanen følgjer progresjonen i praksis og i dei fagovergripande tema slik det går fram av studieprogramplanen og emneplanen for praksis for det aktuelle året.

Læringsutbytte

Ved fullført emne skal studenten ha følgjande totale læringsutbytte:

Kunnskapar

Studenten

  • har kunnskap om vurdering og dokumentasjon av læring i kroppsøving.
  • har kunnskap om arbeid med danning og respekt for andre i samband med kroppsøving.
  • har kunnskap om bevegelsesmiljø, trening, livsstil og helse med sikte på å utvikle ein fysisk aktiv og helsefremmande livsstil hjå elevane.
  • har kunnskap om kroppen og kroppen i bevegelse, spesielt med tanke på læring av bevegelsesaktivitetar.

Ferdigheiter

Studenten

  • kan vurdera ulike fagdidaktiske problemstillingar knytt til eigen lærarkompetanse, undervising og læring i kroppsøving.
  • kan nytte kunnskap i faget med formål å inkludera alle elevane i kroppsøving
  • kan vidareutvikle eigne ferdigheiter og kunnskapar om kroppen og kroppen i bevegelse innan ulike bevegelsesaktivitetar, og gjera seg nytta av dette i undervisning i kroppsøving.
  • kan arbeida tverrfagleg med utgangspunkt i kroppsøving.

Generell kompetanse

Studenten

  • kan reflektera over fagets innhald og rolle i ein skule med elevmangfald
  • kan kommunisere med elevar, føresette og kollega om kroppsøving

Krav til forkunnskapar

Ingen

Tilrådde forkunnskapar

Kroppsøving 1 emne 1 og 2 gir grunnlag for den faglege forståinga og eigenutviklinga som dette emnet legg opp til.

Undervisnings- og læringsformer

Studenten møter varierte og yrkesrelevante arbeids- og læringsformer i emnet. Det vil vere førelesingar, praktiske timar, eigenaktivitet og forpliktande samarbeid i ulike gruppestorleikar.

Obligatorisk læringsaktivitet

  • Det vil vere krav om frammøte knytt til nokon av dei obligatoriske læringsaktivitetane
  • Deltaking på turar/ekskursjonar
  • Skriftleg innlevering på bakgrunn av gitt oppgåve
  • Oppgåve knytt til føresetnadar hos elevar og tilpassa opplæring   
  • Eit arbeidskrav om profesjonsfagleg digital kompetanse i et samfunnsperspektiv.                                                                                                                                        

I samband med ekskursjonar må studentar ved HVL vera førebudd på å betale ein eigenandel. Det vert lagt til rette for kompensatorisk arbeidskrav. Arbeidskrava må være fullført innen fastsette fristar og godkjent før ein kan gå opp til eksamen.

Vurderingsform

Individuell skriftleg skuleeksamen, 5 timar.

Karakterskala A-F, der F er ikkje greidd.

Hjelpemiddel ved eksamen

Ingen

Meir om hjelpemiddel

Fagleg overlapping

  • KRO1004 - Bevegelsesaktivitetar og friluftsliv 2 - Reduksjon: 15 studiepoeng