Hopp til innhald

Studieplan - Høgskulepedagogikk

Hausten 2025

Studieprogrammet kvalifiserer undervisarar i høgare utdanning etter krava om utdanningsfaglig kompetanse sett i forskrift til universitets- og høyskoleloven, dei nasjonale retningslinene for UH-pedagogisk basiskompetanse til Universitets- og høgskulerådet og læringsutbytteformuleringar i tråd med krav til nivå 7 (master) i NKR.

Programmet tek ikkje opp nye studentar. Programmet erstattes av studieprogrammet Universitetspedagogikk som vert gjeldane frå 2025 haust.

Opptakskrav

Mastergrad, fortrinnsvis PhD.

Læringsutbytte

Ved gjennomført studieprogram skal deltakaren:

  • ha avansert kunnskap om undervisning, rettleiing og læringsmetodar i høgare utdanning
  • ha inngående kunnskap om aktuelle styringsdokumenter knyttet til undervisning i høyere utdanning
  • kan utvikla evnen til å analysera og forholda seg kritisk til undervisning og rettleiing, slik at dei kan fremjar studentane si læring
  • kan analysere, vurdere og dokumentere resultater fra egen undervisning og veiledning ut i fra forventninger i fagplaner og nasjonale rammeverk for høyere utdanning
  • kan bruka sin generelle kompetanse til å arbeida på ein kritisk reflekterande måte for å fremje læring og utvikling blant studentane.
  • kan innhente, forholde seg kritisk til og bruke tilbakemeldinger fra studenter, kolleger og samfunnet til å utvikle undervisnings- og læringsprosesser

Innhald

Studiet består av eit innføringsemne i universitetspedagogikk som tel 5 studiepoeng og emnet fagdidaktisk fordypning i universitetspedagogikk som også tel 5 studiepoeng.

Praksis

Kollegarettleiing og utprøving av ulike undervisnings- og retleiingsmetodar i eiga undervisning.

Arbeidsformer

Deltaking på samlingar/nettmøte og ulike teoretiske og praktiske oppgåver relevant for eiga og kollegiers undervisningspraksis.

Vurderingsformer

Innlevering av oppgåver.

Karakter: Bestått/ikkje bestått

Krav til studieprogresjon

2 år

Internasjonalisering

Nei