Studieplan - Høgskulepedagogikk
Hausten 2025
Studieprogrammet kvalifiserer undervisarar i høgare utdanning etter krava om utdanningsfaglig kompetanse sett i forskrift til universitets- og høyskoleloven, dei nasjonale retningslinene for UH-pedagogisk basiskompetanse til Universitets- og høgskulerådet og læringsutbytteformuleringar i tråd med krav til nivå 7 (master) i NKR.
Programmet tek ikkje opp nye studentar. Programmet erstattes av studieprogrammet Universitetspedagogikk som vert gjeldane frå 2025 haust.
Opptakskrav
Mastergrad, fortrinnsvis PhD.
Læringsutbytte
Ved gjennomført studieprogram skal deltakaren:
- ha avansert kunnskap om undervisning, rettleiing og læringsmetodar i høgare utdanning
- ha inngående kunnskap om aktuelle styringsdokumenter knyttet til undervisning i høyere utdanning
- kan utvikla evnen til å analysera og forholda seg kritisk til undervisning og rettleiing, slik at dei kan fremjar studentane si læring
- kan analysere, vurdere og dokumentere resultater fra egen undervisning og veiledning ut i fra forventninger i fagplaner og nasjonale rammeverk for høyere utdanning
- kan bruka sin generelle kompetanse til å arbeida på ein kritisk reflekterande måte for å fremje læring og utvikling blant studentane.
- kan innhente, forholde seg kritisk til og bruke tilbakemeldinger fra studenter, kolleger og samfunnet til å utvikle undervisnings- og læringsprosesser
Innhald
Studiet består av eit innføringsemne i universitetspedagogikk som tel 5 studiepoeng og emnet fagdidaktisk fordypning i universitetspedagogikk som også tel 5 studiepoeng.
Praksis
Kollegarettleiing og utprøving av ulike undervisnings- og retleiingsmetodar i eiga undervisning.
Arbeidsformer
Deltaking på samlingar/nettmøte og ulike teoretiske og praktiske oppgåver relevant for eiga og kollegiers undervisningspraksis.
Vurderingsformer
Innlevering av oppgåver.
Karakter: Bestått/ikkje bestått
Krav til studieprogresjon
2 år
Internasjonalisering
Nei