Arbeids- og kompetanseområde
Eg er utdanna sosialantropolog med brei intersse for samfunn, samfunnsfag i utdanning og pedagogikk. Eg har lang erfaring frå skulen og ein sterk interesse for udanningsfeltet. Som forskarer er eg spesielt opptatt av kultur, valdeleg konflikt, sosial ulikskap, medborgarskap og samfunnsfagsdidaktikk generelt. Vidare er eg engasjert i samhandling innan forskning og udanning mellom Noreg og Aust-Afrika. Eg er også tilknytt BARNkunne-senter for barnehageforskning.
Eg underviser i samfunnsfag innan grunnskolelærerutdanninga (GLU), barnehagelærerutdanninga (BLU) og praktisk-pedagogisk utdanning (PPU) på campus Stord. Underviser også i vestlandsklassen, Utdanning for bærekraftig utvikling med praksis i Afrika (UBU).
Del av forskergruppene Utdanning, demokrati og ulikhet, og Compete.
Involvert i følgande forskningsprosjekt:
4-life med Peak Point: VR-teknologi kan brukes som et helsefremmende verktøy i undervisning om psykisk helse og livsmestring (RFF Vestland, forsker til låns)
- MGUSA101, Samfunnsfag 1, emne 1 - Innføring i samfunnsfag 1, 25/26
- MGUSA301, Samfunnsfag 2, emne 1 - Fordjuping i samfunnsfag 1, 25/26
- MGUSA401, Samfunnsfag 2, emne 2 - Fordjuping i samfunnsfag 2, 25/26
- MGUUB101, Teoretiske perspektiv på utdanning og berekraftig utvikling i Afrika, 25/26
- MGUUB201, Praksis i Afrika, 25/26
- PPUA305, Leiing av læreprosessar - leiing av lærings- og utviklingsarbeid i eit individ- og gruppeperspektiv, 25/26
- PPUA306, Skulen i samfunnet - leiing av lærings- og utviklingsarbeid i eit organisasjons- og samfunnsperspektiv, 25/26
- PPUY306, Skulen i samfunnet - leiing av lærings- og utviklingsarbeid i eit organisasjons- og samfunnsperspektiv, 25/26
- SRLE202, Samfunn, religion, livssyn og etikk, 25/26
Publikasjonar
-
Exploring challenges in COIL: an analysis of students’ buy-in
-
Konflikt og samfunnsfagundervisning
-
Kjønn og medborgerskap i begynneropplæringa: En analyse av læreplan og undervisningsmateriell
-
Kjønnet medborgerskap i skole og utdanning
-
Kjønnet medborgerskap i skole og utdanning