Arbeids- og kompetanseområde
Samfunnsfag
Underviser i
Samfunnskunnskap i samfunnsfag GLU og Årstudium
Samfunnsfag i faget SRLE, BLU og ABLU
Samfunnsfagsdidaktikk PPU
Forskar på
Samfunnsfag i skolen
Kjønn, medborgerskap og kritisk tenking
Nord-Kenya, Pastoralise, Ungdom, Maskulinitet, Vold og konflikt
Forskargrupper
Mangfold og inkludering
COMPETE
- MGBSA301, Samfunnsfag 2, emne 1 - Fordjuping i samfunnsfag 1, 24/25, emneansvarlig
- MGBSA401, Samfunnsfag 2, emne 2 - Fordjuping i samfunnsfag 2, 24/25, emneansvarlig
- MGUSA101, Samfunnsfag 1, emne 1 - Innføring i samfunnsfag 1, 24/25
- MGUSA201, Samfunnsfag 1, emne 2 - Innføring i samfunnsfag 2, 24/25
- MGUUB101, Teoretiske perspektiv på utdanning og berekraftig utvikling i Afrika, 24/25
- MGUUB201, Praksis i Afrika, 24/25
- PPUA305, Leiing av læreprosessar - leiing av lærings- og utviklingsarbeid i eit individ- og gruppeperspektiv, 24/25
- PPUA306, Skulen i samfunnet - leiing av lærings- og utviklingsarbeid i eit organisasjons- og samfunnsperspektiv, 24/25
- SRLE202, Samfunn, religion, livssyn og etikk, 24/25
Publikasjonar
-
Exploring challenges in COIL: an analysis of students’ buy-in
-
Konflikt og samfunnsfagundervisning
-
Kjønn og medborgerskap i begynneropplæringa: En analyse av læreplan og undervisningsmateriell
-
Kjønnet medborgerskap i skole og utdanning
-
Kjønnet medborgerskap i skole og utdanning
Laster...