Forsking i samarbeid med ViteMeir

Fleire forskingssøknadar har brukt ViteMeir aktivt, spesielt til formidlingsopplegg i prosjektsøknadane.

ViteMeir kan nyttast konkret i undervisning og forsking.

Ein kan ta med studentgrupper til ViteMeir for å undersøke måtar å undervise på eller for å lære meir om ulike fenomen, eller drøfte kunnskapen som blir formidla. Fleire forskingssøknadar har brukt ViteMeir aktivt spesielt til formidlingsopplegg i prosjektsøknadane.

ViteMeir er ein arena der det er mogeleg å formidle forskingsbasert kunnskap til eit breitt publikum med ulikt kunnskapsgrunnlag og ulike interesser. Vitensenteret har besøkande som inkluderer lærarar, skuleelevar, studentar og fritidsgjester (årleg omkring 40 000 gjester)

Forskingsprosjektet kan i tillegg promoterast gjennom videoar og bilete i ViteMeir sine kommunikasjonskanalar, som Instagram (1300 følgjarar), Facebook (2100 følgjarar) og TikTok (318 følgjarar).

Kontaktperson ved ViteMeir på forsking

Vite+Meir+2022.jpg

Marit Haugan Hove
Leiar for administrasjon og utvikling
mhh@vitemeir.no
+47 415 09 646

ViteMeir er  samarbeidspartner i det NFR-finansierte formidlingsprosjektet Stiv Kuling ved Stadt

Prosjektleder: Kristin Myhra Sæterdal (FIN)

Stiv Kuling ved Stadt er eit samarbeidsprosjekt mellom HVL og ViteMeir. Gjennom prosjektet vil vi bidra til at forskingsbasert kunnskap om naturressursar og fornybare energikjelder formidlast til eit breitt publikum med ulikt kunnskapsgrunnlag og ulike interesser.

ViteMeir vil blant anna bidra med å utvikle eit undervisningsopplegg som har som mål å styrke studentanes formidlingskompetanse og gje dei meir erfaring med arbeidslivsretta tverrfagleg prosjektarbeid.

Forskning der ViteMeir er med som formidlingsarena

Prosjektleder: Jacob Clement Yde (FIN) ViteMeir bidrar til utvikling av ein interaktiv installasjon for å formidle korleis Jostedalsbreen endrar seg frå i dag (Evt. frå lille istid / Holocene climatic optimum) og fram mot år 2100. ViteMeir er inkludert som formidlingspartner saman med Bremuseet, Breheimsenteret og Jostedalsbreen Nasjonalparksenter.

Prosjektleder: Knut Rydgren (FIN) - ViteMeir bidrar til å bruke funn og fokus frå prosjektet til å utvikle læringsopplegg. I tillegg til læring om myrområde som karbonlager, vil vi og jobbe med mangfald av planter og insekt i myrområde.

Prosjektleder: Karin Street (FLKI) Meistringskjensle + matematikk = sant? ViteMeir skal bidra med formidling av prosjektresultat i utstillingsområdet og bruke prosjektresultat til å vidareutvikla undervisningskompetansen til formidlarane ved ViteMeir.

bilde av Stein Joar Hegland

Stein Joar Hegland