Ansvarleg innovasjon og regional utvikling

Ph.d.

Ph.d.-programmet Ansvarleg innovasjon og regional utvikling (Responsible Innovation and Regional Development - RESINNREG) er ei framtidsretta forskarutdanning med vekt på ansvarleg innovasjon for ei berekraftig regional utvikling.

Fleire campusar

Hopp til

Søk studieplass

Opptakskrav og søknad

Opptakskrav

Programutvalet ved studiet gjer ei samla vurdering av søknaden.

Vil du forske på ansvarleg innovasjon i næringslivet, grøn innovasjon eller innovasjon innan offentleg sektor?

Forskinga i dette programmet er organisert i tre strategiske tverrfakultære forskingsprogram på felta industriell innovasjon, grøn innovasjon og innovasjon innan offentleg sektor.

Du finn meir informasjon om ph.d.-programmet på dei engelske nettsidene våre.

bilde av Jill Merethe Loga

Jill Merethe Loga

Fagleg leiar for ph.d.-programmet

RESINNREG går på tvers av fleire fakultet ved HVL. Fakultet for økonomi og samfunnsvitskap er vertsfakultet og har det faglege og administrative ansvaret for programmet.

Vil du ta enkeltemne? Slik søker du

Utveksling

Vi oppfordrar deg sterkt til å tilbringe ein periode på inntil seks månader i utlandet som gjestestipendiat i relevant avdeling/forskingsgruppe. Slike besøk kan akkreditere inntil 5 studiepoeng, med forbehald om godkjenning av programkomiteen.

Kor kan du reise?