BØA116 Marknadsføring
Emneplan for studieåret 2021/2022
Innhald og oppbygging
Emnet skal gi studentane brei kunnskap om teoriane, informasjonen og vurderingane som ligg til grunn når organisasjonar utformar sine marknadsstrategiar. Studentane skal lære å analysere marknaden og bruke modellar og verktøy for å planlegge og gjennomføre marknadsføringsaktivitetar. Emnet har som mål å gjere studentane i stand til å beherske faglege verktøy i ein moderne verden og reflektere kritisk rundt dagens og framtidige utfordringar for marknadsførarar.
Læringsutbytte
Kunnskapar
Studenten har:
- brei kunnskap om sentrale tema, teoriar, problemstillingar, prosessar, verktøy og metodar knytt til korleis organisasjonar;
- planlegg, organiserer og kontrollerer sitt marknadstilbod
- analyserer marknaden og forbrukaråtferda
- finn målgrupper og posisjonera seg
- kan tilpasse og nytte ulike konkurranseverkemiddel
- kunnskap om dagsaktuelle og gryande forsking og problemstillingar som er relevante for marknadsføringsfaget
- kunnskap om marknadsføringsfaget sin historie, tradisjonar, eigenart og plass i samfunnet
Ferdigheiter
Studenten kan:
- analysere og drøfte praktiske problemstillingar i lys av teoriar og modellar i marknadsføringslitteraturen og ta grunngjevne val
- kunne finne, vurdere og vise til relevant informasjon og fagstoff og framstille dette i lys av ei problemstilling
- kan beherske faglege verktøy og teknikkar
Generell kompetanse
Studenten:
- har evne til kritisk refleksjon rundt bruk av teoriar og modellar for å meistre utfordringar som marknadsførarar står over for
- kan formidle og drøfte marknadsføringsteori, -modellar og -analysar både skriftleg og munnleg
- kan gjere sjølvstendige refleksjonar kring etiske, miljømessige og juridiske utfordringar knytt til sentrale problemstillingar innanfor marknadsføring
- kjenner til nyskaping og innovasjonsprosessar frå eit marknadsføringsperspektiv
Krav til forkunnskapar
Ingen
Undervisnings- og læringsformer
Førelesingar, sjølvstudium, gruppearbeid, diskusjonar og løysing av caseoppgåver.
Arbeidskrav
To arbeidskrav, ein fleirvalstest og ei skriftleg innleveringsoppgåve i gruppe.
Vurderingsform
Heimeeksamen over fire dagar i gruppe på 2-3 studentar.
Hjelpemiddel ved eksamen
Alle
Meir om hjelpemiddel