Fleirkultur og interkulturell kommunikasjon i utdanningssystemet  (FLEKS) 

Forskargruppa er tverrfagleg og tek utgangspunkt i sosial berekraft.

Forskargruppa er tverrfagleg og tek utgangspunkt i sosial berekraft. Fokusområde er mellom anna barn og vaksne med minoritetsspråkleg bakgrunn og deira kvardag i barnehage, skule og høgare utdanning.

Forskingsprosjekt

Forskingstema i gruppa  

  • Berekraftig utvikling, med særleg fokus på sosial berekraft.  
  • Fleirkulturelle perspektiv og interkulturell kompetanse i barnehage, skule og høgskule med fokus på ulikskap som ressurs.   
  • Leiing av kompetanseheving knytt til fleirkulturelle problemstillingar i barnehagen.   
  • Refleksjonar kring kontekstavhengige læringsformer.   
  • Internasjonalisering, studentutveksling og praksis i sør.  
  • Transformativ læring og tverrkulturell kompetanse gjennom studentmobilitet Norge – Zambia.  
  • Foreldresamarbeid i den fleirkulturelle barnehagen.  
  • Interkulturell kommunikasjon.  
  • Estetiske læringsprosessar i kulturell brubygging.  

Utvalde publikasjonar

Nettverk

  • Norsk nettverk for bærekraft og utdanning
  • Nordplusnettverket Global & intercultural competence through practicum in the global south (GIPS)
  • Nordic Network for Intercultural Communication (NIC)

    Samarbeidspartnarar
  • David Livingstone College of Education, (DALICE),  Zambia 
  • University of Zambia, School of Education, Department of Language and Social Sciences , Zambia 

Forskergruppas nettside i Cristin

Forskargruppeleiar

bilde av Anne Grethe Sønsthagen

Anne Grethe Sønsthagen

Førsteamanuensis