Valg av masterfag i femårig grunnskolelærerutdanning

Her kan du se hvilke masterstudier du kan velge som grunnskolelærerstudent ved HVL.

Valg av masterfag

Fagtilbudet avhenger av at det er nok søkere til fagene og vi gjør oppmerksom på at det er begrenset antall plasser på hver campus. Ved konkurranse om plass på fag, vil karaktersnitt og studieprogresjon per 15. oktober 2023 ligge til grunn for opptaket. De som har studierett ved aktuell campus blir prioritert først.

Opptak til masterfag søker du i Studentweb i perioden 1.-15. oktober. Resultatet av opptaket blir publisert i Studentweb 15. november.

FLKI tilbyr en egen forskerlinje for særlig motiverte og godt kvalifiserte studenter i grunnskolelærerutdanningene ved HVL. Søknadsfristen til forskarlinja er 1. november 2023. Du søker i Søknadsweb.

Kva er forskerlinja?

Forskerlinja innebærer at studentane i 6.-8. semester tek eit ekstra kurs på 15 studiepoeng i metode og vitskapsteori, parallelt med dei emna som ligg i utdanningsplanen. Masteroppgåva skal leverast tidlig i 10. semester og studentane som er tatt opp vil bli kopla til ei forskargruppe eller forskningsmiljø og utarbeide ei skisse til ph.d.-prosjekt i siste del av 10. semester.

Videre innebærer forskerlinja to tilleggsemester (11. og 12. semester), der studentane tek kurs på ph.d.-nivå, kan søke ph.d.-stillingar og jobbe med konkrete forskningsprosjekt knytt til forskningsmiljøa ved fakultetet. Det ekstra året vil bli finansiert av fakultetet gjennom ei stipendordning, og ved eit eventuelt opptak til ph.d. kan ein søke om å få innpass for allereie avlagte emne på ph.d.-nivå.

Vil du vite meir om forskarlinja?

Kriterium for opptak

Kriteria for opptak er at man er normert i studiet, og at ein har ein snittkarakter mellom B og C eller betre frå dei to første åra av utdanninga. Vedlagt søknaden må ein legge ved eit motivasjonsbrev og det er planlagt intervju av søkarane.

Masterfagtilbud Bergen GLU 1–7

Masterfagtilbud Bergen 5-10